Zaton holiday resort Kroatie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

meisje1987

Zaton holiday resort Kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 22:20

Wie heeft er ervaring met Zaton Holiday Resort in Zaton/Nin/Zadar in Kroatie?
Is het een leuke camping en hebben jullie er op de camping zelf gestaan of een appartement op de camping gehuurd?
Ben namelijk benieuwd want mijn vriend en ik gaan er vant zomer heen.
Heeft iemand ook ervaringen met paardrijden daar op de camping en nog leuke tips voor op de camping of omgeving?

wendely

Re: Zaton holiday resort Kroatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:50

Het is een ongelovelijk grote camping, ontzettend massaal! Wij hebben er niet gestaan maar ben er wel een keer op geweest omdat onze buren toevallig ook in Kroatië waren en wel op deze camping stonden. Hun vonden het erg leuk, ik had er niet graag willen staan.

xxelviraxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 11:52

Mijn ouders zijn er geweest en die vonden het super daar. Hebben een geweldige tijd gehad.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 12:17

ga er over 1,5 week heen in een huisje. Nog buiten het hoogseizoen, het zal mij benieuwen :D.

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 12:28

ok, leuk!
Ik ben benieuwd naar de verhalen en tips over de omgeving/camping/paardrijden!

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 12:44

Buiten het hoogseizoen zal het vast wel wat meevallen :)
Je kunt in de buurt paardrijden, waar weet ik niet meer is al een aantal jaar geleden dat ik daar ben geweest :)

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 21:38

we zullen zien, heb er al wel zin in!
we gaan de laatste weken van juli, dus wel in het hoogseizoen..

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 01:09

Ik ga ook dit jaar weer. Is voor mij het 2e jaar. Ga samen met een vriendin en haar ouders hun zijn er nu al voor de 4e x ofzo.
Wij vertrekken 12 juli t/m 1 aug. Volgens mij. :+

Het is een geweldig grote camping, heerlijk zandstrand (met speeleiland, banaan en jetski's enzo) en zwembad, leuke restaurantjes en aan het strand een coctailbar en voor de leuk ook een discotheek en een leuke Boulevard, het is echt heel groot, zit je een beetje boven aan de camping (is beetje berg op :+) Moet je echt een eind lopen haha.
Ik heb het er vorig jaar erg naar mn zin gehad, best veel nederlanders erg gezellig!

Je zit zo bij de stad en je kan op de camping bijv. Scootertjes huren hebben wij ook gedaan en je rijdt zo Zadar in.over het paardrijden kan ik je niets vertellen heb wel 2 pony's voor kinderen elke avond zien staan en borden over paardrijden maar verder niet echt iets er over gezien.

Veel plezier!

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 12:22

anniek_uc schreef:
Ik ga ook dit jaar weer. Is voor mij het 2e jaar. Ga samen met een vriendin en haar ouders hun zijn er nu al voor de 4e x ofzo.
Wij vertrekken 12 juli t/m 1 aug. Volgens mij. :+
Het is een geweldig grote camping, heerlijk zandstrand (met speeleiland, banaan en jetski's enzo) en zwembad, leuke restaurantjes en aan het strand een coctailbar en voor de leuk ook een discotheek en een leuke Boulevard, het is echt heel groot, zit je een beetje boven aan de camping (is beetje berg op :+) Moet je echt een eind lopen haha.
Ik heb het er vorig jaar erg naar mn zin gehad, best veel nederlanders erg gezellig!
Je zit zo bij de stad en je kan op de camping bijv. Scootertjes huren hebben wij ook gedaan en je rijdt zo Zadar in.over het paardrijden kan ik je niets vertellen heb wel 2 pony's voor kinderen elke avond zien staan en borden over paardrijden maar verder niet echt iets er over gezien.
Veel plezier!

Bedankt voor je reactie! Ik ga 18 juli heen, dus zit er tegelijkertijd met jou.
Fijn dat het goed bevallen is! Weet je toevallig op welk gedeelte van de camping de appartementen staan (staan die achteraan, heuveltje op)?
Heb je nog tips voor excursies? Toevallig bij de plivitch meren (hoe schrijf je dat?) geweest?
Ben benieuwd!

anniek_uc

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-11 12:29

Nee ik ben daar niet geweest, 2 meisjes waar wij mee omgingen wel. Was wel heel erg mooi maar flinke wandeling. haha. Maar het was het zeker waard! Ben alleen in de stadjes er om heen geweest wat ik erg mooi vond. Verder vrij weinig uitgevoerd! :Y)
Nee appartementen weet ik niet, wij zitten in een sta caravan best vooraan dus moet bekennen dat ik niet boven aan ben geweest. :P

Ik heb er weer ontzettend zin in!

Edit. Ik zit even foto's te kijken en volgens mij (prik me er niet opvast) Ben ik tussen de apartementen door gelopen en zitten ze helemaal vooraan, bij de ingang van de camping. Dus bijna aan de boulevard enzo. Dus als het goed is geen lange wandeling.

meisje1987

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-11 19:48

ok, beter, dan hebben we dus een goed plekje! :D

NathalietjeB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-11 14:45

ik kom al 5 jaar in kroatie en kan gewoon niets anders zeggen dan dat ik t echt een geweldig land vind en de mensen daar zijn ook allemaal stuk voor stuk enorm aardig en de cultuur is heel erg intressant

_Nadia_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-11 16:35

Ik ben er jaren geleden geweest, in een tent (en ik haat kamperen maar mocht mee met een vriendin) De camping vond ik wel leuk, je kunt er ook paardrijden (strandritten) en alles is eigenlijk aanwezig.
Volgend jaar willen we met de kinderen terug, maar dan in een appartement.