Weekendje den haag - scheveningen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Deau

Weekendje den haag - scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 17:31

In juni wil ik graag met 3 vriendinnen een weekendje weg, het liefst met stad en strand.
Dus we zaten aan den-haag of scheveningen te denken. Heeft er iemand tips voor een leuk hotel? Het hoeft geen heel luxe hotel te zijn.

En is het goed te doen om overdag naar scheveningen te gaan en 's avonds terug naar den-haag om de stad in te gaan?

Dirndl

Re: Weekendje den haag - scheveningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 15:53

Wat heel goedkoop is: jeugdhostel Den Haag. Prima locatie dicht bij HS en is schoon en makkelijk. Ik woon in Den Haag, het is echt prima te doen om overdag in Scheveningen te zijn en 's avonds in de stad. Vanaf HS is strand maar een half uur fietsen, met de tram ook zoiets. Naar de binnenstad is vanaf HS een kwartier/ 20 minuten lopen, ligt eraan waar je wilt zijn. Tram is natuurlijk sneller, maar die rijden maar tot een uur of 1.
Veel plezier :)

1234

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 19:16

Met de tram kun je vanaf het kurhaus in scheveningen met tram 9 Vrederust binnen 20 minuten naar de stad gaan (Halte Kalvermarkt-stadhuis). Rechtstreekse verbinding. Die rijden indd tot 1 uur 's nachts.

Qua hotel weet ik t niet echt. Omdat ik er woon kijk ik natuurlijk nooit naar hotels, en ik kom er ook niet, hahah xD
Als je vragen hebt over wat je in Scheveningen kunt doen, of hoe iets is, kan je wel pb'en oid.