Goedekope vliegtickets, welke bestemming? (paar dagen)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

KletsKoekje

Goedekope vliegtickets, welke bestemming? (paar dagen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 16:30

Hallo Bokkers.

Wij dit jaar een nieuwbouwhuis gekocht hebben die eind van het jaar/begin januari opgeleverd wordt,
en waar ook wat centjes in gaat zitten natuurlijk.
Mijn vriend is timmerman en gaat voornamelijk alles zelf doen en heeft besloten
om geen zomervakantie (3wkn) te nemen maar op te sparen voor wanneer het huis klaar is.
En dan neemt hij af en toe een keer één of een paar dagen vrij.

Nu horen wij van verschillende mensen dat ze een paar dagen weg gaan, zoals mijn
broer en zijn vriendin die een weekend naar Parijs gaan, mijn schoonouders die
een midweek vaan Frankrijk gaan en een bevriend stel die 2 weken door Amerika
gaan touren. En een vriendin van mij is vorig jaar voor nog geen 30 euro naar Londen geweest.
En dat kriebeld wel bij mij :9 Mijn schoonouders hebben een vliegticket van 39 euro p.p naar Cannes FRA.

Het lijkt me leuk om bijvoorbeeld van donderdag tot maandag of vrijdag tot dinsdag ofzo naar Parijs te gaan,
of Londen of misschien wel een andere leuke bestemming? Ben geinteresseert in jullie suggesties :Y) :D
Maar kan zelf geen 'goedkope' tickets vinden.. Ja 89 euro p.p van Dusseldorf - Parijs maar vindt dat nog
vrij prijzig..

Wie o Wie weet een leuke, goedkope vlieg bestemming voor een paar dagen??
Ik kom zelf niet verder dan Londen of Parijs (en ga dan liever naar Parijs denk ik..)

Bedankt alvast! *\o/*

Ilsemarie

Re: Goedekope vliegtickets, welke bestemming? (paar dagen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:32

ik zou op zo'n veilingsite kijken! vooral omdat je zo flexibel bent... kennis van ons is 8 dagen all inclusive, 5 sterren, 4 dagen excursies in turkije voor 289 euro! hoe goedkoop wil je het hebben.. (en het was allemaal prima geregeld zei hij!)

dus vakantieveilingen en dat soort dingen, als je vriend een beetje flexibel zit met vrij nemen zou ik zoiets oden!

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:33

Ik ben goedkoper een week weggeweest naar Tsjechië dan dat ik een paar dagen citytrip heb gehad in Londen ;)

Abonneer je op de nieuwsbrief van http://www.ryanair.com :) Zij vliegen vanaf Eindhoven, Dusseldorf Weeze (net over de grens bij Limburg) en Brussel Charleroi. Met deze maatschappij ben ik voor 18 euro inclusief naar Londen gevlogen en terug. Zij hebben vaak goedkope acties en vliegen op heel veel bestemmingen in Europa.
Ook http://www.easyjet.nl is een goedkope maatschappij. Zij vliegen vanaf Amsterdam.

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 16:34

Ik zat zelf te denken om gewoon van plaats naar plaats te gaan en van te voren de hotels te boeken
ofzo, maar naar wat jij zegt kan ik inderdaad ook even voor kijken , want voor all-inclusive is dat niet zo duur nee!! Thanks voor de tip!!

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 16:35

x_spekkie_x schreef:
Ik ben goedkoper een week weggeweest naar Tsjechië dan dat ik een paar dagen citytrip heb gehad in Londen ;)

Abonneer je op de nieuwsbrief van http://www.ryanair.com :) Zij vliegen vanaf Eindhoven, Dusseldorf Weeze (net over de grens bij Limburg) en Brussel Charleroi. Met deze maatschappij ben ik voor 18 euro inclusief naar Londen gevlogen en terug. Zij hebben vaak goedkope acties en vliegen op heel veel bestemmingen in Europa.
Ook http://www.easyjet.nl is een goedkope maatschappij. Zij vliegen vanaf Amsterdam.

Hé dank je! Dat soort vluchten bedoel ik ja, ik zal mij gelijk aanmelden!
Tjechie is mijn vriend geen fan van. Hij is 3 dagen voor voetbal daar heen geweest en
vond het verder niets aan... :9

Spruit

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 16:41

Ik ben goedkoop naar Riga geweest, zeker een aanrader! Hotels zijn daar ook relatief goedkoop, wij zaten toen echt superluxe voor vrij weinig..:) En de stad is echt heel leuk, en eens een keer wat anders dan Londen of Parijs.

Loose

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:09

Pescara in Italië, moet je maar even op www.ryanair.com kijken en dan vanaf Eindhoven, kost echt superweinig.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 17:59

LZP -> BEU

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 18:00

Dublin, Stockholm

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-11 09:10

Ik ben net voor een prikkie met Easyjet naar Edinburgh geweest. Goedkope vliegtickets scoren is vooral een kwestie van de aanbiedingen in de gaten houden en niet aan een datum vastzitten.

Mar__

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 16:51

Wij zijn vorig jaar 5 dagen naar Dublin gevlogen voor 80 euro met z'n 2tjes :)
Super leuke stad, genoeg te doen...

Je kan ook goedkoop naar Madrid of Barcelona, kijk gewoon even op Ryanair, speel beetje met je dagen en je hebt al snel een goedkoop ticket ;)

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 09:36

Vliegtickets heb ik heel goedkoop gevonden jha !
Nu nog verblijf, maar vindt het verblijf wel erg duur! Vindt hotels, appartementen van minimaal 400 euro.
Alles bij elkaar kan je dan nog beter all-inclusieve weg...
Humz.. weet iemand nog parken buiten europarken, centerp, landal en belle villa in NL??

KletsKoekje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-11 13:16

Humz.. vanmiddag even langs het reisbureau, kijken wat ze te bieden hebben :Y)
Wie weet wordt het toch een all-inclusieve vakantie :+

Ilsemarie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:18

wij hebben het in zeeland heel leuk gehad in dit park (we zijn een lang weekend geweest, geen last gehad van kleine kinderen en het was erg gezellig, 's ochtends lekker verse croissontjes enzo. ik vond het ideaal en zou zo weer gaan ;) ) lekker rondtoeren met de auto, we zijn o.a. aan het strand in domburg geweest. was erg leuk! maarja wij komen ook vanuit groningen dus dan is zeeland haast al buitenland :P
www.aquadelta.nl

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-11 13:20

Op booking.com en expedia.nl kun je best voordelige hotels vinden hoor! Maar het is maar net waar je heen gaat en hoe luxe je het allemaal wilt.
op inpakkenenwegwezen.nl kun je ook voordelige vakanties vinden :)