Ik ga waarschijnlijk met mn vriend van de zomer een weekje naar Barcelona. Nou hebben we al een plek om te slapen, dus daar
hoeven we in principe niks voor te betalen (wat nederlandse dingetjes meenemen, thats it

zouden rekenen als kosten voor een weekje barcelona? En of iemand toevallig plekjes weet waar je goedkoop maar wel goed kan
eten, waar je het goedkoopst water kunt kopen ed? Wat betaal je in Barcelona nou gemiddeld aan eten en drinken op een dag?
Ben zelf al vaker in Barcelona geweest met mn ouders , aangezien mijn zus hier voorheen een aantal jaren heeft gewoont met haar Spaanse vriend.
Maar mijn vriend is er nog nooit geweest, dus ik wou toch wel even een paar hoogtepunten van Barcelona meenemen. Iemand ideeën?
Dacht zelf al aan de Sagrada, Parc Guell en de Ramblas, verder natuurlijk voor hem Camp Nou en het zeeauquarium.
Ik ga binnenkort wel even langs mijn zus voor wat adresjes en tips voor daar, en ze zal me ook helpen met een goedkope vlucht vinden

Maar hoe meer adresjes we hebben hoe meer keuze natuurlijk, en dat is altijd goed

Kortweg, lowbudget in Barcelona, mogelijk? Zoja, hoe?