Moet ik nu bang worden dat mijn vakantie niet leuk gaat worden?
Iemand van jullie ooit in Mahdia geweest?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Narya schreef:Hier ook geen negatieve ervaringen met Tunesië. Kijk, je weet dat het er een beetje bijhoort, die manier van verkopen. Daar moet je je niet aan gaan ergeren, gewoon vriendelijk blijven, dan is er geen enkel probleem. En het is maar net hoe je je gedraagd.. als je met een decolleté tot op je knieën uit shoppen gaat, ja, dan krijg je aandacht.. maar dat zou je in NL ook krijgen.
Narya schreef:Hier ook geen negatieve ervaringen met Tunesië. Kijk, je weet dat het er een beetje bijhoort, die manier van verkopen. Daar moet je je niet aan gaan ergeren, gewoon vriendelijk blijven, dan is er geen enkel probleem. En het is maar net hoe je je gedraagd.. als je met een decolleté tot op je knieën uit shoppen gaat, ja, dan krijg je aandacht.. maar dat zou je in NL ook krijgen.
lana_te schreef:Ik ben in 2009 naar "El Mouradi Mahdia" geweest. Een goede vakantie gehad! Het was wel een typische hotelvakantie, zwembad, eten, slapen, genieten, ...
Volgens mij valt er buiten de toeristische plaatsen zoals quad, paraseiling (ofzo) en de hotels niet veel te beleven.
Je hoort inderdaad veel mensen klagen, maar dat zijn toch mensen die echt top en top verwachten. Je hebt een zwembad, zetels, strand, eten en drinken, gekuiste kamers, ... Dan is het toch in orde lijkt mij?
Ik zou het wel aanraden, en oké, je bent aangesproken op straat. Dat is dan ook om hun materialen te verkopen, meer niet. Eens een zin zoals "ik geef 23 kamelen voor haar/hem" hoor je ook. Maar dat is dan is grappig