Leuke en prijsgunstige hotels/hostels in A'dam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Berdien

Leuke en prijsgunstige hotels/hostels in A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-11 21:49

Mijn huisgenootje en ik gaan binnenkort uit in Amsterdam. Góed uit. En aangezien we in Groningen wonen moeten we dus in A'dam blijven overnachten. Nou heb ik wel een aantal vrienden daar wonen, maar die moeten maar net kunnen. Daarnaast komen we waarschijnlijk ergens diep in de nacht/vroeg in de ochtend terug, vindt dat dan niet zo netjes tegenover de gastvrouw ;)

Dus! Hotelletje of een hostel. Probleem is alleen dat Amsterdam er nogal veel heeft en ik echt geen idee heb hoe/waar te beginnen met zoeken. We hebben weinig eisen. Veilig en schoon, geen avondklok in het geval van een hostel. Oh ja, en liefst in de buurt van de Melkweg (Gemengd Zwemmen 8-) ) maar anders is een taxi geen probleem.

Als student en net-afgestudeerde-student hebben we geen enorm bugdet, een beetje prijsvriendelijke overnachting zoeken we dus wel.

Roept u maar! :D

Letsdunit

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-11 21:51

http://www.hotelkamerveiling.nl

Hier kun je even kijken ik heb er laatst eentje geboekt in amsterdam voor 20 euro, zit nog een geweldig ontbijtbuffet bij ook is voor 2 personen.

RelarDevi

Re: Leuke en prijsgunstige hotels/hostels in A'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 10:29

Stay okay aan Vondelpark. Niet ver van Melkweg. (ik schat; 10 minuutjes lopen)

x_spekkie_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-11 14:38

Ik heb zelf in Amsterdam in het HEM hotel geslapen (http://www.hemhotels.nl/nl/index.html). Ik sliep hier in een tweepersoonskamer met eigen badkamer voor 30 euro! (Dus 15 euro pp.) Supergoedkoop dus. Zat geen ontbijt bij. Het is niet het beste hotel, maar voor deze prijs echt prima om in te slapen voor een nacht. (Zie hier de meningen van anderen) Ik weet niet of de locatie voor jullie handig is. Hij zit ongeveer 10 minuten met de tram (lijn 2) af van het Leidseplein, halte Westlandgracht, die tram gaat tot ongeveer half 1. Daarna kun je nachtbus 358 nemen, die stopt bij dezelfde halte.