Hotel Barcélo, Costa teguise of Lanzarote, ervaringen ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

esther_sonja

Hotel Barcélo, Costa teguise of Lanzarote, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-11 22:55

Hoi iedereen:)
Samen met paps, broer en vriendlief gaan we 11 dagen naar Lanzarote!!
Ik vroeg me af of mensen hier ervaringen hebben met lanzarote, costa teguise en het liefst nog met dit hotel?
We hebben al gekeken op vakantie beoordelingen, en dat was over het algemeen wel heel goed.
Maar ik was benieuwd hoe jullie Lanzarote ervaren hebben.
We zijn zelf al naar Tenerife en Fuerte Ventura geweest, Fuerte Ventura vonden wij de mooiste ligging hebben en Tenerife was ook heel leuk, alleen daar hadden we niet echt een veilig gevoel. ( toen was een vriendin nog mee, overal waar we liepen werden we aangesproken door jongens, elke jonge meid daar, niet dat wij zo knap zijn haha :D! zelfs 2 politieagenten die naar ons hotel kwamen :S, van 22 en 24 jaar die ons een cola rum gaven terwijl ze zeiden dat het gewoon cola was. Sowieso hebben we het niet aangenomen van vreemde lui op vakantie. Beetje vreemde situaties daar. )
Dus ik ben heel benieuwd naar jullie indrukken en ervaringen :D
Groetjes Esther

esther_sonja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-11 11:02

helemaal niemand :o ?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-11 09:11

Jawel hoor...

Mijn ervaring is wel al van 13 jaar geleden. Ik zat in Playa Blanca, splinternieuw hotel, en rustig qua toerisme vergeleken met Tenerife.
Ik vond het een schitterend eiland, maar ben je een excursie-mens dan heb je het na 1 vakantie wel allemaal gehad ;) . We hebben in 1 georganiseerde dagtocht de hoogtepunten (o.a. het vulkaanlandschap, de geysers en de onderwatergrotten, ik moet de exacte namen weer even opzoeken) gezien, wat overigens erg interessant was. Zo'n georganiseerde bus-dagtocht is misschien wat saai, maar bedenk wel dat toeristenbussen voorrang hebben bij de attracties, en de auto-huurders vaak erg lang in de hitte moeten wachten voor ze binnengelaten worden.

_Madelon

Re: Hotel Barcélo, Costa teguise of Lanzarote, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-11 08:38

Lanzarote, geweldig eiland.
Heb er in mijn tijd dat ik bij een reisbureau werkte er mijn studiereis naartoe gedaan.
Heb toen ook zoals hierboven beschreven dagexcursie gedaan maar vond die eigenlijk wat te snel..

Heb verschillende Barcelo hotels bezocht maar niet die in Costa Tequise helaas.. Vond de andere hotels allemaal erg netjes en verzorgt eruit zien..

ROCHELLEx

Re: Hotel Barcélo, Costa teguise of Lanzarote, ervaringen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-11 17:56

Lanzarote ben ik echt tevreden over! heel gezellig en vriendelijke mensen daar.

Vorig jaar ben ik naar Costa Tequise gegaan en ook helaas. Helemaal niet tevreden over, boulevaart is 3x niks en het strand eveneens. Wij hadden maar een auto gehuurt om naar Playa Blanca te gaan elke dag (: