Wat is voor ons de ideale bestemming?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Toveren

Wat is voor ons de ideale bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 01:00

Hee allen!
Ik ben even aan het fantaseren over de zomer, maar heb geen idee waar ik naartoe wil op vakantie;
M'n vriend en ik zijn beide 23 jaar, houden van lekker eten, chillen bij het zwembad en van wat gezelligheid savonds.
Ik wil graag een beetje ver weg, en naar een land dat echt mooi is om te zien...
Totale budget zal ong 1300€ pp bedragen; er denken eventueel aan een last minute.
Welke landen raden jullie aan? (het moet er natuurlijk wel veilig zijn, en ik wil absoluut niet baar Turkije, Tunesië of Bulgarije, daar ben ik al geweest en ben een fan)

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 09:56

Brazilie! Zeker binnen je budget, ik zat in een resort met alleen ontbijt inclusief en moest de rest dus zelf betalen, was nog geen 200 euro kwijt in een week, voor eten,drinken,excursies,nieuwe bikini enz. ! Goedkoop verblijf dus, zonder teveel op je centen te moeten letten. Heb alleen geen idee hoe het weer daar is in de zomer. Ik was er in de winter en hebben de hele week 32-38 graden gehad. Zon is ontzettend hevig, dus pas daar goed voor op! Mocht je een leuk adresje willen voor excursies of tips, wij hebben contact gehad met een nederlandse jongen daar, kan evt. zn email voor je opzoeken. Vliegreis is circa 9 uur, dus dat lijkt me ver genoeg := Wel zeker de moeite waard!

Alvast een voorproefje, je word spontaan verliefd ;)

Afbeelding

Afbeelding

http://94.100.118.133/819750001-8198000 ... _AHB6.jpeg
Een drankje doen is dus geen probleem :=

http://94.100.114.72/828900001-82895000 ... _BiyB.jpeg
Maar, daar moet je soms wel wat voor overhebben ~~}>

Denk dat een eiland als Aruba/Bonaire ook wel iets voor jullie is, aangezien jullie vooral willen chillen en wat drinken 's avonds.

Toveren

Re: Wat is voor ons de ideale bestemming?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-11 11:06

Ziet er mooi uit :D Zijn zowel brazilie als aruba/bonaire veilig? Ik begrijp dat bepaalde wijken wellicht onveilig zijn, maar over het algemeen genomen?
Kan je dit ook vaak in een last minute boeken, of moet je van tevoren aan de slag?
Ik wil trouwens al heel lang heel graag naar brazilie, lijkt me super mooi, en enorm veel te zien!

Linsey1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 22:58

Of aruba en bonaire veilig zijn; geen idee. De plaatsen in brazilie waar wij zijn geweest was wel veilig naar mijn mening (wij zaten in pipa, 60 km van natal, grote stad). Je merkt dat de mensen in kleine plaatsjes zeer vriendelijk zijn, in de stad allemaal wat minder. Zie regelmatig 'ons' park langskomen bij arke, prijsverschil is er nauwelijks. Misschien als je wensen hebt qua accomodatie wel handig om op tijd te boeken. All inclusive raad ik je af!! Heb slechte verhalen gehoord, onze knakworstjes van het ontbijt kregen de mensen 's avonds door hun rijst bij wijze van. Je kunt voor nog geen 2 euro ontbijten of lunchen bij lokale terrasjes, veel leuker, gezelliger en vooral lekkerder! Wil je nog veel meer vertellen, maar stop er nu even mee hoor haha!

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-11 23:06

Marokko?

citroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 23:37

Cuba?? Helemaal veilig, lieve mensen all inclusive is prima, en je heb er de mogelijkheid om met dolfijnen te zwemmen! <3 (aanrader :o ) Verder heb moet je er niet heen gaan om echt te shoppen! Maar terasje pakken kan daar overal gezellig! :)

Of verder misschien kijken richting Azie? ( Thailand/Indonesie? :) )
Thailand is over t algemeen redelijk veilig maar moet je niet in aanmerking komen met drugs! Maar zelf zou ik als je een verre reis wil gaan doen een rondreis kiezen :P
Mocht je toch benieuwt zijn : www.fox.nl bied geweldige reis vakanties aan (ook zon zee en strand) Jordanie valt in jullie prijsklasse misschien is dat een leuk idee? *D

En of het overal veilig is.... Tsja zolang je het niet op zoekt is het meestal veilig in de meesten landen! ( heb het dan niet over de landen waar oorlog enz is )

Misschien is Egypte wel wat? *D

Toveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-11 20:48

Haha, daar pas ik voor ;) Bedankt voor alle reacties! M'n vriend en ik gaan hier zeker wat mee doen! Mochten we een keuze hebben gemaakt, dan horen jullie het!