ik ga deze zomer een maand naar swaziland en zoek het goedkoopste vliegticket, maar dat is zo makkelijk nog niet. ik wil rond 29/06 heen(30, 01, 02 of 03 mag ook) en op 1/08 terug(30 of 31 mag ook)
hoeveel tussenstops maakt niet uit, de vertrekhaven ook niet( denk aan frankfurt, amsterdam, dusseldorf) maar ik moet wel in johannesburg aankomen.
het goedkoopste tot nu toe is 573,22 euro. wie oh wie kan hieronder komen? ik ga waarschijnlijk vanavond boeken:)
Ik kom ook nu uit op 573,22 euro... Heb al gekeken of het zou schelen via Dusseldorf of Brussel te vliegen maar is enkel duurder..
Galeobdolon
Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-11 12:06
durban is zelfs duurder.
Yasmine
Geplaatst: 05-04-11 13:10
Je bent nu ook wel vrij laat, het hoogseizoen begint begin juli en de prijzen zijn nu al aardig hoog. Ik kan ook nu pas mijn ticket naar Canada boeken (ivm regeling en bevestiging van mijn uitwisseling heb ik tot nu moeten wachten) en daardoor mag ik ook enkele honderden euro's meer neertellen dan wanneer ik in december had kunnen boeken...
Kijk eens op www.expedia.com (de internationale .com selecteren en niet de Nederlandse!) en dan "flight only" selecteren. Daar heb ik ook mijn goedkoopste vlucht gevonden.