Waar goedkoop boeken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Booooo

Waar goedkoop boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 13:18

Hallo bokkers,

Voor de zomervakantie 2011 ben ik nog op zoek :D Heb al wat leuks gezien.
Nu gaan me ouders altijd naar het reisbureau toe om te boeken, maar is het via internet niet goedkoper?
En welke websites raden jullie wel/niet aan? En welke gebruiker jullie meestal?

Op de site van D-reizen heb ik iets leuks gezien, maar deze is geloof ik wel duurder?

Daantje1981

Re: Waar goedkoop boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:22

Hier kom je alleen achter door te gaan vergelijken. Veel touroperators bieden dezelfde accomodatie aan voor andere prijzen. Ik zou zeggen surf de pagina's langs en vergelijk.
Via internet kan het zeker goedkoper zijn. Je hoeft natuurlijk geen reisbureau extra te betalen.

Tatiane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:30

Via internet kan zeker goedkoper zijn (straffer, ik ben nog maar ooit één keer in een reisbureau geweest :+), MAAR: als je een hotel wil boeken, vergelijk dan heel goed over verschillende sites en vergelijk ook met de prijs die reisbureau's aanbieden. Met van die ketenhotels bv hebben reisagentschappen vaak deals gesloten, waardoor het via hen wel degelijk goedkoper kan... Maar dan betaal je uiteraard ook die 'diensten' van het reisbureau. Het is echt zoeken...

Naar mijn idee, kan je best ofwel naar promo-acties kijken (voor het volledige pakketje, dus vlucht + verblijf), ofwel apart zoeken (vlucht zelf boeken, hotel zelf boeken). Maar weer, vergelijk, vergelijken, vergelijken :).

Voor vluchten (zoek dan ook vanuit andere nabijgelegen luchthavens en op verschillende datums): http://www.skyscanner.net , http://www.lowcostairlines , http://www.ebookers.be . Ebookers is ook een handige voor hotels :).

Voor de websites met volledige pakketjes kan ik je niet helpen, geen ervaring mee :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 13:32

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-11 13:58

Dank jullie wel allemaal :D

Ik ben dus idd op zoek naar totale pakketjes, dus vlucht + verblijf, anders word het me te ingewikkeld :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-11 18:51

Traveltroef.nl is van een reisbureau en geeft standaard 10% extra korting, misschien ook een goede om mee te nemen. En Expedia.nl :j

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-11 19:48

Ik zou vakantiexperts.nl even een mailtje sturen. Zij hebben mij zo ontzettend geholpen met mijn reis voor New York/Reykjavik. Ik heb een datumcriteria en aantal personen aangegeven, zij heeft de goedkoopste én de beste (qua locatie ed) oplossingen op een rijtje voor me gezet en doorgemaild. Op internet ben ik het nog niet goedkoper tegengekomen.

No way dat ik ooit nog ga struinen naar een goedkope vakantie als het op deze manier kan :).

Booooo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-11 13:06

Dank jullie voor alle reacties! :D Hier ga ik zeker wat mee doen!