Lazise (Gardameer) 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Laura82

Lazise (Gardameer) 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 10:44

Deze zomer gaan mn man en ik voor de 2e keer naar Lazise bij het Gardameer. 3 jaar terug stonden we op camping Delle Rose in een huurtent. Nou zijn wij nooit zo van het terugkeren naar dezelfde plaats, er zijn zoveel mooie plaatsen te ontdekken! We wilden graag naar Italie, en elke keer kwamen we toch weer terug op het Gardameer. Gezellige dorpjes op loopafstand (wat in bijvoorbeeld Toscane moeilijk te vinden is) en genoeg vertier in de buurt. Dus toch terug naar het prachtige plaatsje lazise, want ja, dat vonden we toch het mooiste plaatsje aan het Gardameer. Dit keer gaan we naar camping De Parc, met onze eigen tent. Heel dicht bij het dorp, geweldig vinden we dat!

Wie gaan er nog meer naar het Gardameer, of zijn daar inc de afgelopen jaren geweest. wat hebben jullie toen gedaan of gaan jullie doen? Wij willen graag naar Venetie, dat hebben we vorige keer overgeslagen omdat we al zoveel andere leuke dingen gepland hadden ;)

Vorige keer waren er wel ontzettend veel muggen: wie weet toevallig welk muggenspul goed werkt?? Heb niet zoveel zin om weer helemaal lekgestoken te worden :o

Plaatje1990

Re: Lazise (Gardameer) 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 16:21

ik ben vorig jaar in Lazise geweest en ondanks dat ik altijd de pineut ben bij muggen, waren er heel weinig!
Verder is een aanrader Gardaland en Aqualand als je van actie houd.
Voor de rest is de Monte Baldo leuk om te beklimmen en is het sowieso leuk om alle stadjes rond het Gardameer te gaan bezoeken!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 17:20

Gardaland zijn we vorige keer al geweest. Was erg leuk, maar wel ontzettend duur! Aqualand willen we misschien wel heen, maar ik moet ff kijken of ik het aandurf, vind glijbanen enzo altijd nogal eng :o
We zijn ook al in een hoop leuke stadjes geweest inderdaad, is bijna allemaal mooi :)

Plaatje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 20:38

Vorig jaar kon je met zo'n actie van 7 uur s'avonds tot 12uur s'avonds in het park voor €10 pp, dan is het wel te doen vind ik!

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-11 21:11

Oh dat valt wel mee inderdaad. Wij zijn toen de hele dag geweest, kostte iets van 37 euro ofzo.

SuSem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-11 21:22

Bardolino is ook erg leuk :j

Verona is ook goed te bereiken, niet zo masaal en toeristisch als Venetie :)