Limone sul Garda

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

FOG

Limone sul Garda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-03-11 18:49

Hallo lieve mensen!

Ik ben druk bezig met mn vriend een vakantie uit te zoeken en we vinden het heel moeilijk om een bestemming te kiezen.
Vorige jaar zijn we naar het Griekse eiland Zakynthos geweest, en de jaren daarvoor op Citytrip.
Maar het concept van zon en strand beviel ons wel, dus we willen dit jaar het liefst ook naar een plek waar het lekker warm is en we kunnen zwemmen en zonnen enzo. Dus ik dacht zelf aan Spanje, Portugal of Italie.
Nou had ik ergens iets gelezen over het superpitoreske plaatsje Limone sul Garda.
Ik ben wel bang dat we daar weinig stranden zullen vinden, maar als je er toch een beetje kan zwemmen en zonnen is dat ook prima.

Ik vroeg mij af:
wie is hier wel eens geweest?
Hoe was het?
Zijn er stranden in de buurt?
Wat kan je er allemaal doen?
Kan je je er een week vermaken?
Kan je er snorkelen?

Andere tips voor bestemmingen zijn ook altijd welkom!

Liefs,
Ingrid

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 20:02

Ik ben vorig jaar een paar keer in Limone geweest en zou er persoonlijk niet heen willen. Drukke overvolle campings, strandjes e.d. :=

Verder zijn er aan het gardameer veel mooie steden om te bezoeken. :j
Wij zaten drie weken op dit park: http://www.pharosreizen.nl/detail/1774
(Zit ook aan de kant van Limone, 20 minuten met de auto. Bovendien heb je vanuit het park een verschikkelijk mooi uitzicht. Vanaf de steden aan het meer heb je dat weer niet. :) )

Als je van zonvakanties houd vind ik dat persoonlijk wel een aanrader, je kan er ook lekker wandelen en paardrijden in de buurt. :j