Met mijn opleiding (pabo) gaan we in september een weekje naar Terschelling. Ik zit samen met nog 10 medestudenten in de organisatiecommissie (kun je dat zo zeggen?) en het is dus de bedoeling dat wij alles gaan plannen, van te voren maar ook als we daar zijn.
Er staan al veel dingen vast maar wij moeten onderanderen de workshops verzorgen.
Het gaat om 2 dagen waarop bij beide dagen en 's ochtends en 's middags meerdere workshops aangeboden worden. Voor elke workshop staat 3 uur, maar die 3 uur hoeft niet percee gevult te worden met 1 activiteit. Per workshop moeten zo'n 10 tot 50 man mee kunnen doen (verschilt dus per workshop)
Bij die workshops mogen we vanalles bedenken. Het mag een dansles zijn, iets creatiefs, een wandeling of wat dan ook. Maar nu kennen wij zelf terschelling niet echt goed eigenlijk dus bij de eerste brainstormsessie kwamen we niet erg ver.
Maar vraag is hier dan ook of iemand misschien een leuk idee heeft. Wat valt er te beleven op terschelling halverwege september?
Ps. Ik zat zelf al meteen te denken aan paardrijden maar ik zou niet zo goed weten of dat gaat met de waarschijnlijk ontzettend uiteenlopende niveau's.
edit: Niet geheel onbelangrijk; het liefst zijn het kosteloze workshops. Er mogen ook workshops georganiseerd worden die geld kosten maar dit moeten de studenten dan zelf betalen.
wereld
Geplaatst: 26-03-11 12:25
Nou er is vanalles te beleven op Terschelling, vooral in september is er nog volop te doen, maar ik denk niet dat je zo snel gratis dingen zal vinden voor zo een groep..
Ik zou als ik jou was even een advertentie zetten op http://www.fodzoeker.nl dat is de advertentiesite van Terschelling, mischien dat je daar een reactie op krijgt...
je kunt een soort teambuilding doen door een parcours uit te zetten? lekker door het mulle zand rennen enzo
wereld
Geplaatst: 26-03-11 15:03
Oke nou dan is er vanalles te bedenken natuurlijk, maar onder een workshop verstond ik iets van dat iemand je iets gaat leren of bijbrengen, vandaar mijn reactie..
Mischien zijn dit wat ideeen?
Touwtrekken op strand zaklopen met hindernissen in het bos Wedstrijd vuil jutten op strand (wie het eerste de vuilniszak vol heeft) Bouwwerken maken van aangespoelde spullen en wrakhout
Wedstrijd paarden drollen scheppen bij mij in het weiland? Mag elke dag opnieuw hahaha