Ibiza kenners?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lianne007

Ibiza kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-11 14:18

Hallo

Mijn vriend en ik willen van de zomer een weekje naar ibiza. We hebben net een drukke periode gehad en willen gewoon
een weekje lekker relaxen,mooie strandjes zien en af en toe een leuk uitstapje maken.
Ga van de week naar het reisbureau maar was ook benieuwd naar de tips en meningen van mensen die er al zijn geweest.
We gaan er dus niet speciaal heen voor het nacht leven. We Houden niet van heeele rustoge plekken waar geen kip komt, meer gezelligheid.
We hadden al gelezne over het plaatsje san antonio, daarvanuit willen we ook wat gaan rondkijken naar de mooie baaitjes etc.
wie o wie heeft tips voor nog meer leuke plaatsen?

iefke

Re: Ibiza kenners?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:45

LZP -> BEU

GummyBear

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-11 14:55

Ik ben er nog nooit geweest, maar ga in de meivakantie een weekje met m'n vriend. :) Volgens mij had ik ergens gelezen dat San Antonio juist dé uitgaansplaats is. Ik wilde net zoals jou wel iets gezelligs waar je lekker kunt winkelen, eten en toch wel een keertje uit kunt gaan. Daarom hebben wij gekozen voor Santa Eulalia, dat is een wat rustigere plek waar wel genoeg te doen is als ik de recenties op internet moet geloven.