Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:Ik vlieg zaterdag met 2 vriendinnen
Wij zien het probleem niet,er is niks aan de hand daar, is geen neg. reisadvies meer en reisverzekering dekt alles gewoon.
Eventuele repatrouillering valt onder het calamiteitenfonds, dus staat los van je reisverzekering.
De toeristenplaatsen is überhaupt niks aan de hand geweest, Britten en Duitsers zijn de gehele periode van onrust daar ook niet weggehaald.
Via de Duitse en Britse touroperators kon je ook gewoon de afgelopen weken/maanden reizen boeken
Maar goed, wij gaan via Skytours en alle Nederlandse touroperators bieden sinds een paar weken al weer reizen aan
En überhaupt is Egypte geen probleem voor 2 meiden alleen.
(tenzij je echt heel naïef bent en je je niet een beetje wil verdiepen in een land)
robert45 schreef:Begrijp me niet verkeerd hoor ik wens je een prettige vakantie
Alleen al die landen daar zijn nu niet echt het toonbeeld van rust en veiligheid op dit moment.
Anne_GTI schreef:robert45 schreef:Begrijp me niet verkeerd hoor ik wens je een prettige vakantie
Alleen al die landen daar zijn nu niet echt het toonbeeld van rust en veiligheid op dit moment.
En in Nederland is het altijd veilig?
robert45 schreef:Nou zeker veiliger dan bepaalde landen in die regio op dit moment. Denk dat we NL wel tot een van de meest veilige landen mogen rekenen.