Ik wil van de zomer met mijn vriendje 2 weken op vakantie. Het liefst willen we zelf ergens heen rijden. Het hoeft namelijk niet zo ver weg, omdat ik niet zo goed tegen de zon kan en omdat vriendlief ook niet van strandvakanties houdt
Wij houden gewoon van simpel, maar wel dat je leuke dingen in de buurt kan doen. Vorig jaar zijn we al een weekje naar de Kempervennen geweest en nu zouden we 2 weken op vakantie willen. Nu heb ik me al een beetje georiënteerd op andere parken van Centerparcs, maar zou dat voor 2 weken ook nog leuk zijn? Ik wilde eigenlijk naar Frankrijk en dan het liefst Normandië, maar mijn vriend kan niet zo lang achter elkaar auto rijden en ik heb tegen die tijd nog niet voldoende autorij-ervaring om een groot stuk te rijden (ga als het goed is volgende week mijn rijbewijs halen
), dus daar wachten we nog een jaartje mee
Of zijn er misschien andere plekken in Frankrijk die niet zo lang rijden zijn? Misschien iets leuks in België of Luxemburg?
Duitsland valt voor mij sowieso al af

Ik hoop dat hier mensen met goede ideeën zijn
Als ik er echt niet uit kom, ga ik denk ik voorstellen om een weekje Centerparcs te doen en in de herfst ofzo nog een weekje Parijs + Disneyland en dan met de trein ofzo
Maar het liefst ben ik in de zomer even lekker lang weg

Maar als je het niet leuk vind moet je het niet doen natuurlijk! Belgische Ardennen is ook hartstikke leuk om je te vermaken! En als je in de buurt van de Franse grens zit, kun je altijd nog een daguitstapje naar Frankrijk maken