Ervaringen Cyprus?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Izie

Ervaringen Cyprus?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-11 23:41

Ik was eens aan het zoeken naar onze komende vakantiebestemming, en nou zit ik al een tijdje aan Cyprus te denken.
Het lijkt me een erg mooi eiland.

De reis die ik gezien heb is naar Noord-Cyprus ( het turkse deel),en het schijnt dat het griekse deel (zuid-cyprus) meer toeristisch is. Gezien je met een auto die grens niet overkomt ben ik wel benieuwd wel deel nou het mooiste is.

We hoeven geen stap vakantie o.i.d, maar willen graag met een huurauto het eiland verkennen en gewoon lekker ontspannen aan het strand enz.

Nou ben ik wel benieuwd of er hier al mensen naar Cyprus zijn geweest, en zo ja welk deel en wat vond je er van?

Alvast bedankt :D

Keet

Re: Ervaringen Cyprus?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:10

Ik heb een jaar of 10 terug op het Griekse deel geweest en vond het erg mooi daar. Mooi strand, heerlijke zee en aardige locals.
Qua natuur en bezienswaardigheden weet ik niet aan welke kant je beter zit, misschien kunnen anderen daar iets over vertellen.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:01

Er is net een topic over geweest (even zoeken met de zoekfuntie) daar staan een aantal tips in.
Als ik mocht kiezen zal ik zeker het griekse gedeelte bezoeken.

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 14:03

ik ben er met agritourisme geweest en ik vond het geweldig leuk!

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 13:49

Hmm met de zoekfunctie op 'cyprus' kreeg ik 0 resultaten haha, vandaar mijn topic.
Zal nog een poging doen.

bedankt voor de reacties zover!

Twijfel nog steeds, maar hebben een mooie aanbieding voor het turkse deel voor 340 pp voor 1 week in het hoogseizoen...app + ontbijt.
griekse deel wordt zeker 2x zo duur.

Izie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-11 13:54

aah... Ik gok dat de functie toen gewoon niks deed... aangezien ik nu pagina's vol krijg haha :') Vond het al raar dat er op heel bokt geen een keer het woord cyprus was genoemd :j