Vriendlief heeft een anti voor turkije, wil het liefst geen AI, maar ik ben een slechte eter dus niet in elk land zit ik te wachten op uit eten gaan, veel hotels zijn niet met alleen onbijt te boeken of zijn als nog dan behoorlijk prijzig waar AI dan goedkoper is. Ik hou van een groot fancy resort. Vriendelief wil een levendige omgeving en wordt ongelukkig vh idee dat ik eigenlijk niet mijn resort af hoef

Mallorca: duur weinig grote resorts, maar je kan daar wel leuk (lees normaal NL) eten. En kort vliegen

Turkije: is alleen AI .... vriendlief is met mijn argumenten wel te overtuigen. (groot resort geeft meer service/animatie/ je bent voor 1 bedrag klaar etc.) maar dan moet het wel weer in een levendig gebied zijn.
Canarische eilanden: veel is al op basis van HP en/of geen groot resort. Mijn ervaring Tenerife was hoog AOW gehalte, wel schnitzel te krijgen maar in verhouding prijs/kwaliteit slecht.
Verder komt mijn fantasie al niet meer.....
Vriendlief is nooit in griekenland geweest, ik vorig jaar op Rhodos, dat uit eten was niet mijn ding, friet was niet je van het en vlees ook maar mwah en daar dik voor betalen... En daar zijn ook weinig grote betaalbare resorts....
Wie heeft er tips??