2 dagen naar Parijs

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xkimmx

2 dagen naar Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-11 23:20

Mij en een vriendin leek het erg leuk om 2 daagjes naar Parijs te gaan. Gewoon in de voorjaarsvakantie (28feb-4 maart)
Maar we zijn er nog nooit geweest en weten ook niet welke hotels er dicht in de buurt zitten, goed zijn etc.
we zouden graag met de Thalys gaan. De Eiffeltoren lijkt ons ook erg leuk en natuurlijk willen we kunnen shoppen! :)
Heeft iemand misschien tips/suggesties ? We willen natuurlijk zo min mogelijk geld uitgeven aan reizen/slapen zodat
we genoeg over houden voor in Parijs zelf! We zijn trouwens 17. ;)

Ik hoop dat jullie een beetje suggesties hebben, dan komen we al een heel stuk verder! :D

Niwla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-11 17:50

Misschien heb je al iets geboekt, maar ik zou als ik jou was een hotelletje buiten het centrum boeken. Die zijn veel goedkoper en met de metro ben je zo overal. Wij zaten in een buitenwijk en voor nog geen € 2,00 konden we naar het centrum/de Eiffeltoren. Wij hadden een hotel met zijn vieren voor € 52,00, voor één nachtje (Hotel de la Terasse ofzo). Ik zou je alleen die buurt niet aanraden als je met twee meiden bent, wij zaten achter de Sacre Coeur. De Sacre Coeur is trouwens wel een aanrader om te bezoeken!

citroen

Re: 2 dagen naar Parijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 10:18

De eifeltoren en sacre coeur indd! :D

Ook de Notre Dame en de arc triomphe zijn ook wel mooi om te zien. :) Persoonlijk zou ik het Louvre overslaan, ben er afgelopen jaar met school 4 dagen geweest en vond er eerlijk gezegt niet zo veel aan alleen de Mona Lisa maar is denk ook maar net waar je van houd ;)

voot het winkelen:
Champs-Élysées: Dit is een straat met de meest dure merken, is wel onwijs leuk omdat gezien te hebben! :):)

Tati: een groot warenhuis

Boulevard Haussmann; hier vind je de grote waren huizen en leuke winkels!

Voor een goedkoop hotel moet je indd net iets buiten het centrum zoeken, met school zaten wij in het etap hotel. Was geloof ook best goedkoop want het was nou niet bepaalt luxe :+
Maar wel schoon& eigen douche en wc op de kamer :)

Misschien heb je hier wat aan:
http://surprisetickets.nl/reizen/437-shopping-paris
http://www.etaphotel.com/gb/hotel-4982- ... dex.shtml#

xkimmx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-11 11:52

Bedankt! :D
Ik zal even kijken! :)

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-11 13:53

Ik ga in mei een stedentrip Parijs doen, heb volgens mij Peter Langhout reizen met de bus, daar zit ook het paleis van Versailles bij inbegrepen, daar kijk ik erg naar uit. :j