WildWings en ik gaan van 28 december t/m 5 januari naar Schotland toe.
Na heel veel gedoe hebben we eindelijk een mooi en beschikbaar hostel gevonden.
Dit uiteraard direct geboekt en betaald.
Nu, 2 maanden later, krijgen wij een (zeer slordige, met leestekens ontbrekende, met spelfouten) e-mail dat het hostel niet kan openen in december in verband met het onderhoudsprogramma.

Ze zijn al op meerdere dagen volgeboekt, ik neem aan dat er mensen zijn die, net als wij, al betaald hebben.
Nog mazzel dat wij onze vlucht nog niet hebben geboekt!!
Ze schreef erbij dat we eventueel het geld terug kunnen krijgen of dat we samen met hun een ander hostel uit konden zoeken.
Daar gaat het niet om, maar dat zij zomaar dit kunnen doen.
Ik heb hier werkelijk mijn vraagtekens bij.
Want wij willen naar dat hostel, wij willen naar die omgeving en wij willen die periode, dus wat ze ons ook aan gaan bieden, niks haalt het bij Crianlarich!
En dat vind ik vreselijk frustrerend.
Iemand zoiets soortgelijks meegemaakt? En hoe hebben jullie dat aangepakt?
Of verdere tips?
Want ik weet het niet, ben echt zwaar teleurgesteld in de SYHA.
