Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wreckh schreef:Wij zijn een paar weken geleden geweest. Ik vond het eiland niet heel erg bijzonder. Wat ik vooral heel erg leuk vond was het eilandje Isla Graciosa. Je kan er meer een boot naartoe, is een tocht van ongeveer een kwartier. Als ik met vriendinnen heen zou gaan zou ik daar een nachtje camperen. Achter het strand daar is een klein campingkje. Vond het sfeertje daar erg bijzonder.
Verder beide grotten idd. Cueva de los verdes en Jamos del Agua. Vond het wel leuk, kost niet veel tijd en is toch leuk om een keer gezien te hebben.
De papagayos stranden zijn op zich heel erg mooi. Maar best wel druk (en we waren niet eens in het hoogseizoen) en de golven waren er vreselijk hoog. We konden er echt niet zwemmen en dan is het toch best wel griezelig, aangezien er verder geen strandwacht ofzo is.
Ik wilde ook zo een tochtje op de catamaran maken, dat zou ik echt aanraden. Met 2 kleine kinderen kon dat helaas niet.
Ik vond Lanzarote en een eiland voor 1x. Er is weinig echt heel bijzonders. Maar Isla Graciosa heeft op mij echt wel de meeste indruk gemaakt. Ook kun je tochtjes maken naar Feurtaventura en naar Los Lobos. Is denk ik ook een aanrader. Vorig jaar zijn we op Feurtaventura geweest en dit eiland heeft ook een paar mooie plekken.