Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vjestagirl schreef:Ik snap best dat ze €130 heel veel geld vind, dat zou ik eigenlijk ook vinden, zeker als ik 'alleen maar' een fotoshoot en high tea zou gaan doen voor dat geld...
Wat ik dan wel raar vind is dat ze zich bemoeid met wat jullie verzonnen hebben.
Ni_en_ke schreef:Vjestagirl schreef:Ik snap best dat ze €130 heel veel geld vind, dat zou ik eigenlijk ook vinden, zeker als ik 'alleen maar' een fotoshoot en high tea zou gaan doen voor dat geld...
Wat ik dan wel raar vind is dat ze zich bemoeid met wat jullie verzonnen hebben.
Naja 130 euro is voor sommigen misschien ook wel een aardig bedrag. Ik heb zoiets het is een vriendin en voor een vriendin heb je toch wel wat over... Maar oke daar gaat het niet eens zo zeer om. Ik wil die fotoshoot ook best wel laten vallen.
Als ze zelf dan ook leuke opties zou geven die goedkoper zijn en die je niet zo ook thuis kan doen zonder dat je er een workshop voor nodig hebt!
Thats_Me schreef:Nou ja, haar ideeen zijn nou ook niet echt goedkoop. Zeker de 3 daagse niet.
Als ik het zo begrijp ben jij gevraagd om het te organiseren? Meld dan gewoon dat je de ideeen meeneemt en er een leuke dag van gaat maken. Probeer van iedereen duidelijk te krijgen wat ze max. uit willen geven en plan de activiteiten hierna.
Niet te veel overleggen daar krijg je alleen maar bovenstaande gezeik van. Gewoon voor ogen houden en naar iedereen toe melden dat het een leuke gezellige dag gaat worden vol met verrassingen