nee het is niet voor dit jaar maar zelfs voor volgend jaar, zo'n reis naar Hawaii is dan ook niet goedkoop. Heeft iemand ervaring met Hawaii? Hoe was het, hoelang was de vlucht, wat is er aan eten, wat moet je gezien hebben etc etc
Ik ben op Hawaii geweest. Als je er eenmaal bent geweest wil je niet anders meer! Wij zijn eerst 5 dagen In Honolulu geweest, erg leuk maar wel wat touristischer. Prachtige stranden ook erg leuk om 's avonds rond te struinen. Als je wat meer met de auto langs de kust rijd kom je ook prachtige ruige stukken strand tegen waar de echte surfers zijn en weinig touristen. (tijdens een picknick even de zee in gegaan, geen tourist te bekennen opeens zeg ik tegen mijn vader: hee pap kijk die rotsen bewegen! Waren het 2 reuzenschildpadden). De natuur is ook werkelijk waar prachtig!
daarna 1,5 op het eiland Maui gezeten. Dit vond ik zelf leuker omdat dit minder touristisch is. nog mooiere stranden. En nog mooiere natuur. Als je op Hawaii bent moet je zeker een keer met de auto dieper het eiland oprijden je kijkt je ogen uit naar alle kleuren en planten. Je moet ook zeker een keer naar een ananasplantage erg leuk om te zien.
De mensen op Hawaii zijn erg vriendelijk! Het eten is gewoon normaal, veel fruit maar ook gewoon yoghurt en brood, aardappelen mais sla enz. De vlucht is een lange zit maar ik heb daarzelf nooit zo'n moeite mee, vaak moet je ook ergens overstappen.