Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MoonChloe schreef:Wat zou je willen zien? Winkels a la prada/gucci etc? Of historie? Verder is er i.m.o niet echt veel te doen.
Je zou naar de Dumo kunnen gaan, naar 'de laatste avondmaal' van da Vinci.
Vond Milaan niet echt een hele leuke stad, ik zou eerder naar Venetie gaan.

De zara is daar ook trouwens super vet
En verder, tsja, shoppen kun je er genoeg. Ik zou nog even naar het oude deel gaan, dat was ontzettend gezellig.

. Er zijn erg veel mooie kerken/musea, qua shoppen weet ik het niet precies omdat ik zelf niet zo'n merkengek ben dus ik vermaakte me prima in de H&M.
.
Ik weet niet hoe het heet, maar het is dicht bij de dom die hier boven op de foto staat. Het is een overdekte winkelhal, heel leuk met allemaal mooie dure winkels. O en abercrombie natuurlijk, daar moét je heen! Bedenk van te voren wel goed wat je voor dingen wilt want rustig rondkijken kan niet
Voor de rest vond ik kleding in milaan erg tegenvallen, vond veel dingen best tuttig, en héél duur! marjolein_el schreef:Ik weet niet hoe het heet, maar het is dicht bij de dom die hier boven op de foto staat. Het is een overdekte winkelhal, heel leuk met allemaal mooie dure winkels.
Karin schreef:Links op de foto zie je nog net een stukje van de Galleria (Vittorio Emanuele II) met dure shops als Louis Vuitton.
Ik ga een maand interrailen en ga ook langs Milaan. Weet ik dat ik daar iig niet langer dan 2 dagen hoef te blijven
). er zijn niet erg veel bezienswaardigheden, maar het nachtleven schijnt er wel erg leuk te zijn. maar weet niet of dat iets leuks is voor jou en je vader.