Midweekje Centerparcs met honden, welk park?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nuage

Midweekje Centerparcs met honden, welk park?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 19:09

Ik heb de zoekfunctie al gebruikt maar vind voornamelijk topic die al 3 jaar of ouder zijn. Dus vandaar een nieuwe :)

Wij willen graag in mei (na de schoolvakantie) een midweekje naar Centerparcs. Voor het eerst willen we ook de honden meenemen.
Nou ben ik vorig jaar in Heijderbos geweest in een VIP huisje en dat vond ik echt slecht. Oude spullen met schimmel e.d.

Daarna zijn we naar de Kempervennen geweest in een Eden cottage en dat was geweldig. Maar goed een Eden cottage mag je niet boeken met honden. Maar een VIP cottage wel.

Iemand die ook met de honden naar een VIP huisje is geweest en mij kan vertellen of er al gerenoveerd was? Onze voorkeur gaat uit naar de Kempervennen maar andere parken zijn ook een optie zolang het maar in de bossen ligt en er een Aqua Mundo is :D

Yinka

Re: Midweekje Centerparcs met honden, welk park?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:31

Wij gaan elk jaar naar center parcs met onze honden in een VIP huisje :) . Afgelopen jaar naar de Eemhof geweest en dit jaar weer. Huisjes zijn in goede staat, maar het zijn niet de huisjes die volgens mij een compleet nieuwe inrichting hebben. Ook zijn we in de kempervenne geweest. Ook daar was het huisje prima :)

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:33

Ik weet niet of ze een aqua nogiets hebben maar Land van Bartje staat huizenhoog favoriet bij ons. Ligt echt IN de bossen en je kunt er urenlang lopen, heerlijk! Wij hebben toen met zijn tweeen gewoon een 8persoons boerderij geboekt, lekker ruim!

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 13:55

Center Parcs is vollop aan het renoveren. Je kan het inderdaad nog treffen dat je een "oud" huisje hebt. Maar misschien als je telefonisch contact opneemt dat je er achter kunt komen welke wel al gerenoveerd zijn.
Vorig jaar zijn wij in Meerdal geweest, best een prettig park. Maar als je direct vanuit het park de bossen in wilt en uren wilt lopen, dan zou ik daar niet heen gaan. De natuur er omheen, viel ons wat tegen.

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:06

Wat omgeving betreft is Kempervennen misschien wel wat.

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-11 14:19

Zijn jullie weleens naar de Huttenheugte geweest?
Ik zie dat de VIP huisjes daar waar ik in mag met de honden vlakbij de uitgang zitten dus om echt het bos in te gaan lijkt me dat perfect?

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:33

Ja, ik ben er wel eens geweest. Wij troffen het daar niet zo met het huisje, maar dat kan nu natuurlijk al weer heel anders zijn.
En of er veel natuur om heen ligt, weet ik eerlijk gezegd ook niet. We hebben daar gefietst.

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:36

Kempervennen schijn je ook in een huisje te kunnen zitten dat dicht bij een uitgang zit :o

Heijderbos, ken ik alleen het zwembad, wel weet ik dat je er veel bos hebt :)

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:40

Kempervennen ben ik ook ooit wel eens een weekendje heen geweest, maar dat is al zo lang terug. Vond het toen wel een mooi park, de omgeving kan ik mij niet meer zo herinneren.
Het Heijderbos ben ik nooit geweest.

0000

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:43

Wat ik persoonlijk nadelig vind aan centerparcs (althans, vanuit de vakantieganger met hond gezien dan) is dat honden in de market dome niet zijn toegestaan. Dat beperkt je in de mogelijkheden om ergens lekker te gaan zitten, dus ik zou zeker bekijken waar je het meeste/leukste met hond terecht kunt. Het verschilt per park namelijk wel hoeveel mogelijkheden er zijn om buiten de dome of helemaal buiten (terras) te gaan zitten.

Verder vinden er inderdaad veel verbouwingen plaats van alle outlets momenteel. Het Heijderbos is zo goed als klaar, dat kan een voordeel zijn (alles open) van de andere parken ben ik niet zeker.
De renovaties van de huisjes heb ik geen idee van hoever ze zijn, dat zou ik zeker navragen bij het boeken dan...

rommulus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:44

wij zijn in ........

gaat zoeken

edit: de eemhof geweest
we waren redelijk tevreden en missers werden ook netjes opgelost (daar zijn ze bezig met renoveren)

de huttenheugte ligt in een erg natuurlijke omgeving
mijn zus is er jaren geleden geweest en die waren ook zeer tevreden (weet niet of er gerenoveerd word)

de vossenberg was trouwens ook erg mooi (ook hier weet ik niets van renovaties)
Laatst bijgewerkt door rommulus op 09-02-11 14:49, in het totaal 2 keer bewerkt

x_Jeanine_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 14:47

Heijderbos is van binnen in het market dome helemaal klaar :)

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-11 11:25

Ik weet niet of je persé in nederland wilt blijven..
Net over de grens (nou ja vanaf mij :P ) in oost-Duinkerke ligt een park van sunparks (sunparks, centerparks.. ze wisselen nog al vaak van naam, maar je hebt de zelfde fataliteiten als centerparks, alleen noemt het zwembad iets anders).
Je hoeft niet zo achterlijk veel bij te betalen voor honden zoals in Nederland. Ligt op 10 minuten lopen vanaf het strand, er is dan wel geen bos maar het is heerlijk met honden!
http://www.sunparks.be/VL/BE/vakantiepa ... ke_aan_zee

Wel een park met bos is : Sunparks Kempense Meren
http://www.sunparks.be/VL/BE/vakantiepa ... ense_meren

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 12:06

Volgens mij is in de Kempervennen bijna alles gerenoveerd! Ik zat vorig jaar in een gewoon simpel huisje en die was erg goed onderhouden en schoon :) Ik blijf het een tof park vinden!
Tipje: Kijk even op het Centerparcs forum :) Daar heb ik ook veel aan gehad :) Daar heb je ook topics waar in staat welke huisjes gerenoveerd zijn en ook topics met foto's van huisjes (als je al een nummer weet is dat handig :))

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-11 18:33

Port Zelande! Super mooie huisjes en je loopt in 15 minuutjes naar de zee. Richting zee kunnen ze ook al stukken heerlijk rennen. En bovendien is er ook een bos waar ze kunnen rennen :)!

Alleen met strand moet je wel even kijken tot wanneer er honden op mogen! Verder is het een leuk park, met mooooi uitzicht meestal en leuke stadjes en dorpjes om te bezoeken in de omgeving!

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-11 02:06

Ik hou niet zo van het strand :o En mijn arme omaatje die we meenemen kan daar ook niet zo lekker lopen. Volgens mij hebben ze ook geen Aqua Mundo daar... dus nee dat wordt 'm niet :D

Loesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-11 13:42

Jammer jammer! Ik ben dol op strand :)!

Maar ze hebben wel een aqua mondo hoor daar :)! Ik ben normaal geen CP fan, maar port zelande vond ik echt tof. Maar nee als je niet van zee en strand houd beter van niet ;)!