Salou 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

VonDutch

Salou 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-11 08:37

Hallo Bokkers,

Beste vriendin & ik hebben voor deze zomer een vakantie naar salou geboekt! (hotel vol-pension)
We hebben er onwijs zin in, maar zouden eigenlijk nog ervaringen willen weten..

Leukste cafe? Lekkerste eten? Leuke vakantie?
Duurste? Waar moet je voor oppassen.. etc!

Als er hier al een topic over gaat, mag hij gesloten worden, kon hem alleen niet vinden!

hoor graag van jullie :)

Myrthe92

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 11:19

Ja ik ben vorig jaar in Salou geweest en ontzettend leuke vakantie gehad! De restaurantjes vond ik bijna allemaal erg goed. Als je voor het strand staat en je loopt helemaal naar links de boulevard af, daar zijn een heel aantal restaurants direct aan zee, waar ze echt heel lekker eten hebben. Als je het echt snel en goedkoop wilt hebben moet je naar de Heineken Hoek (haha, het klinkt zelfs goedkoop! :') ) Maar ook daar hebben ze prima eten!

Qua discotheken en cafe's ligt het er maar net aan van wat voor muziek je houd. Hou je van nederlands/carnaval, ga je naar de skihut of 't Gat. Meer gewone discotheken zijn snoopy's, flirt, en je had nog een stel hele leuke maar daar ben ik even de naam van kwijt. Ook kan je vanaf Salou heel makkelijk naar de Pacha, de grootste discotheek van spanje. Het ligt iets buiten salou maar met de taxi ben je er binnen 10 minuten en dat kost echt niks. Hele gave discotheek, met een hele tuin met loungebanken etc eromheen, minpuntje is dat de muziek daar echt té hard staat!

Veeeel plezier! :D

VonDutch

Re: Salou 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-11 10:40

Nou dat klinkt allemaal heel goed! Ben benieuwd.. Wij houden wel van nederlands / carnaval dus denk dat we daar vaak te vinden zijn! Zijn er ook hardstyle cafeetjes? :)