met de trein op wintersport

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

johanne

met de trein op wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-11 00:03

Wie zijn er al een keer met de trein op wintersport geweest.
Beviel het reizen met de trein?
wat kreeg je voor een reisbescheiden?
een vriendin heeft voor de schnee express namelijk alleen een brief gehad maar geen tickets.
Schnee express rijdt vanuit duitsland.

Muurp

Re: met de trein op wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 08:28

Ja, ik! :j
Ik ben 3 jaar geleden geweest. Niet met de Schnee express, maar met de skitrein vanuit Nederland.

Het beviel me wel, al ben je het na 12 uur in de trein zitten toch écht wel zat haha!
Er was bij ons een restauratie wagon en 's avonds kon daar een biertje worden gedronken en wat worden gedanst. Erg gezellig :j
Toen we binnen kwamen in de trein kregen we allemaal een flesje prosecco, altijd goed :D
Er was ook een soort stewardess. Zodra je haar riep regelde ze het meteen. Maakt niet uit of het midden in de nacht was.
En als ontbijt kreeg je broodjes ham/kaas geloof ik. Met wat fruit. Verder kon er koffie of thee worden besteld. Niet bijzonder, maar smaakte goed.

Wij kregen geloof ik e-tickets, maar dat weet ik niet zeker.

citroen

Re: met de trein op wintersport

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 21:17

Ik heb het 10 jaar geleden gedaan met me ouders en opa&oma. Weet er eerlijk gezegt niet meer veel vanaf was 6/7..
Weet nog wel dat je indd een restauratie wagon had met muziek. En verder weet ik alleen nog dat er een paar keer een disco trein langs kwam en dat je 's ochtends ontbijte met broodjes, fruit en koffie/thee.

Serendipity1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 22:30

Ik, via de Deutsche Bahn. Bevalt echt ontzettend goed, vooral als je met een grotere groep gaat. je vakantie begint dan namelijk al op het moment dat je weg gaat omdat niemand hoeft te bob'en, op hoeft te letten en je zit niet verspreid over verschillende auto's. Je komt relatief uitgerust aan en het is vaak niet eens duurder dan met de auto gaan...
Nog een plus: Geen files! Ik ben echt voor :D