Je zegt dat je liever niet naar de Waddeneilanden gaat, maar ik en mijn vriendinnen hebben daar afgelopen jaar de tijd van ons leven gehad
Wij zijn naar camping Terpstra geweest op Terschelling en dat was echt mega leuk. Je hebt ook nog Appelhof, een andere grote camping met een eigen discotheek daar. Maar wij vonden Terpstra veel gezelliger. Wij hadden ingerichte tenten en het was voor ons een heel avontuur. Doordat het ook echt ver reizen was (3 uur auto + 2 uur boot + 20 minuten fietsen) hadden wij echt een vakantie gevoel. Net alsof je naar het buitenland ging. Wij hadden 7 dagen lang geen regen, bijna alleen maar stralende zon. Ook het uitgaan was er echt prima. We zijn iedere dag uit geweest, onder andere naar de Wyb (een soort café/discotheek), Schotse 4 (een echt Fries café) en de Braskoer (West-Terschelling, een discotheek waar toen ook radio 538 was).
Wij vonden Midsland 's avonds het gezelligste en overdag zijn we ook enkele keren naar West-Terschelling geweest. Er hing echt een geweldig leuke sfeer. Ik zou zo nog een keer gaan, maar heb helaas andere plannen (zonder vriendinnen) dit jaar. Als je nog vragen hebt, dan Pb maar