Lloret de mar graag jullie ervarigen..??

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tomklover

Lloret de mar graag jullie ervarigen..??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 23:47

ik wil deze zomer met een vriendin richting spanje
het liefst lloret we hadd bijna een appartement geboekt maar ik wou eerst nog meer verhalen van mensen over het appartement lezen
hier stonden zo veel negatieve dingen bij en daar ben ik best wel van geschrokken.
het gaat om dit appartementen complex

http://www.beachmasters.nl/jongerenreiz ... f4bec396,0

ze schijnen niet egt vriendelijk te zijn en te zoeken naar redenen om maar niet je borg terug te hoeven geven
zo word er ook over gezegd dat ze ook boetes geven enzo
is dit gewoon overdreven en gwn goed bewaakt of is het egt een ramp??

ook heb ik over appartement blau veel goeie verhalen gehoord maar die is dik 200 euro duurder maar dan ben je wel verzekerd van een zorgeloze vakantie toch?

nou is mijn vraag wie heeft er ervaringen met het bovenstaande of wil mij iets anders aanbevelen??

we gaan het liefst met de bus voorkeur beachmasters daarna gogo

andere tips of plaatsen zoals blanes en callela zijn ook welkom!

lynne_berna

Re: Lloret de mar graag jullie ervarigen..??

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:48

Ik kan je heel erg Miami Park in Callela aanraden, ligt zowat naast Loret en was echt ontzettend luxe en heel aardig personeel:D

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 23:51

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 23:58

er staan helaas geen prijsen bij..

ik zoek iets wat niet te duur is rond de 500 euro totaalprijs pp.

Twaalf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-11 19:34

Ik ben afgelopen jaar in het voorjaar naar Lloret geweest, appartement Blau.
Die is echt aan te raden :j Je zit ook precies in het centrum.
Kroegen en restaurantjes op loopafstand, winkels en strand ook.
Supermarkt zit onder de appartementen.

Rosanna heb ik geen ervaring mee, maar zit wat dichterbij het strand dan Blau.

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-11 13:04

ja blau heb ik heel veel goeie dingen over gehoord een collega van mij is daar ook heen geweest
maar voor 2 meiden is dat best wel prijzig enzo maar toch bedankt ga er toch nog even overna denken

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:57

Ik vond appartement Dosjoimi heel erg fijn :).

NZ92

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 18:58

sorry maar het is echt een nederlandse badplaats en kun je weinig goeie accomodaties vinden.
Tis tenslotte toch een vkaantie plek om te neuken en te zuipen

Suor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-11 19:04

Ik heb jaren geleden (in 2004 geloof ik) in dit appartement gezeten, ook samen met een vriendin. Wij hebben er verder totaal geen problemen gehad en kregen de borg ook gewoon terug. Het is verder ideaal gelegen, je rolt zo uit je bed het strand op en aan de andere kant ben je gelijk in de winkelstraat/uitgaansgebied.

Stitatio

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:15

NienkeNiels schreef:
sorry maar het is echt een nederlandse badplaats en kun je weinig goeie accomodaties vinden.

Er zijn prima accommodaties te vinden :). Als je even goed rondzoekt en goed kijkt naar ervaringen van vorige gasten :).

Anouk_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-11 14:18

een aanrader: Ik heb afgelopen jaar in Hotel villa garbi gezeten! we hadden ontbijt en avond eten erbij, het was natuurlijk geen 5 gange menu maar het was wel goed te doen. Vond het een fijn hotel, niet luxe maar wel goed te doen. En het voordeel, je loopt het hotel uit en staat meteen in de hoofdstraat :) Misschien is dit wel een aanrader?
En over blanes en callela. Veel mensen die hier zaten kwamen ook met de taxi naar lloret de mar geloof ik. Ik hoorde namelijk regelmatig dat mensen niet in lloret zelf zaten. Ik zou dan ook echt voor lloret de mar gaan ;) Ik heb er echt een super vakantie gehad!

lynne_berna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-11 18:12

tomklover schreef:
er staan helaas geen prijsen bij..

ik zoek iets wat niet te duur is rond de 500 euro totaalprijs pp.

Nou wij zaten vorig jaar in het begin van het seizoen voor geloof ik 350 euro met ze 4e op een kamer ;)

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-11 17:37

Lloret is echt leuk hoor! ik ben toen ook gegaan. Ook met Beachmasters. Salemar is wel een appartenment die ik kan aanraden. Ze doen er niet zo moeilijk als bij veel appartenmenten.

*Ik zou even er bij zeggen. Beachmaster bied als je daar bent dingen aan, zoals kaarten zodat je gratis naar binnen kan. Maar zonder die kaart kom je nog overal wel binnen.
Meestal is het zo dat je een drankje moet betalen en dan kom je daar binnen.

Zwitsal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-11 00:12

ik ben een aantal jaar geleden geweest met 3 vriendinnen.
zouden ook in appartementen blau zitten maar die bleken toen overboekt te zijn door gogo.
toen overgestapt met beachmasters (gelukkig kwamen we er voor vertrek achter) en toen zaten we in appartementen Samba.
ietsje verder weg van alles maar dat vonden wij absoluut geen probleem.
10 minuutjes lopen naar de kroegen, 15 naar het strand oid maar er zat een flink zwembad bij dus het strand hebben we niet gezien.
gezellig met zn allen kletsend (of lallend/zingend/wat je ook doet als je niet zo nuchter meer bent :P) is dat stukje naar het hotel/appartement echt een peuleschil.
verder was het appartement echt top.. geen klachten over!

wij waren toen allemaal 19/20 en dat was toch echt wel te oud voor lloret.
de rest zat gewoon allemaal rond de 15/16.
met uitgaan hebben we ons met de reisleiding vermaakt dus dat was wel prima maar verder hadden we beter ergens anders naar toe kunnen gaan op die leeftijd

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 15:11

Ik heb all-in geboekt naar Hotel Royal Star! :D

Sneeuw88

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 15:18

Ik ben er met de WK-finale een nacht geweest. Weet zo niet meer in welk appartement (het was gewoon iets wat over was, en iemand van onze groep werkt bij Bizztravel dus we konden daar voor een tientje p.p. op het laatste moment nog boeken). Vond het super voor een avond, maar hoef er ook niet veel langer te zitten.
De sfeer was wel fantastisch (ook al hadden we verloren), alle Spanjaarden sleepte ons er doorheen. Ze proberen je bij de kroegen dan van die kaarten aan te bieden voor 25 euro ofzo, en dat je dan de hele week gratis mag, maar omdat wij maar voor 1 avond waren mochten we overal gratis in. Behalve bij die speciale hardstyle feesten die je daar hebt. De grote discotheken hebben we beetje gemeden, daar vond ik het allemaal veel te commercieel met proppers, gratis shotjes en wel 10 euro entree, dat soort ongein.

Quinette

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-11 21:24

ben voor 4 jaar terug daar geweest voor n weekje, met beachmasters in appartement dos joimi. Beviel prima, goede locatie (vlakbij strand, centrum en...de Mc) Appartement niks over te klagen en als je je niet bijzonder schandalig gedraagt is ook de portier erg schappelijk. Enige minpuntje vond ik strand...dat waren van die fijne kiezeltjes en t was altijd poepie druk.

tomklover

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-11 20:01

ik heb inmiddels geboekt ik vertek de 25e en we gaan naar appatement blanco y negro :D

hebben jullie nog tips voor daar?? of voor vertrek waar we rekening mee kunnen houden? :j

Winandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:38

[BEU] Lloret de Mar 2011

Ik heb er eventjes een centraal topic over gemaakt! :D Ik ga namelijk ook. Ben ook wel benieuwd naar tips en zo..

Kiwipitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:40

NienkeNiels schreef:
Nou en? Beide dingen wil ik graag doen in een nette, schone accommodatie :')

Robin

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-11 20:46

Ik zat afgelopen jaar met 2 vriendinnen in appartement Bolero. Vond het daar prima. Schone kamers, vriendelijk personeel (Behalve als je 's nachts teveel herrie maakt) en niet duur. Ligt een stukje van het centrum af (10 minuutjes lopen) maar je bent er echt zo. Ligt een zwembad bij het appartement, en het strand is 15 minuutjes lopen. Volgens mij lag dit appartement tegenover appartement Samba.