Voorjaarsvakantie

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Guusje1

Voorjaarsvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 15:18

Hoi bokkers
Een paar maanden geleden hebben mijn vriend en ik een vakantie naar Egypte geboekt. We zouden 19 februari vertrekken en hadden als rede eigenlijk een beetje als afsluiting van een periode waarin ik mijn rug had gebroken, hierna zal ik weer gewoon alles moeten kunnen enzo, daarom wouden we heel graag nog even weg om alles af te sluiten.

Nu was het natuurlijk zowiezo al spannend of de vakantie wel door kon gaan door alle toestanden, maar omdat mijn vriend eind vorige week zijn hak heeft gebroken, hebben we de vakantie moeten annulleren.. Heel erg jammer natuurlijk, maar het is niet anders en we zullen het een andere keer inhalen.

Nu willen we toch niet stil zitten in de voorjaarsvakantie, maar we weten eigenlijk niet echt wat we moeten doen.
Een vakantie gaat het dus niet worden en iets actiefs ook niet omdat mijn vriend in t gips zit en ik met me rug nog aan t herstellen ben.

Heeft iemand een leuk idee voor een (paar) dag(en) weg of ergens heen te gaan? Misschien weet iemand wel wat leuke dingen te doen zodat we toch niet helemaal ongemerkt de vakantie voorbij laten gaan!

Zira1994

Re: Voorjaarsvakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 15:19

ja wij hebben ook geboekt voor 19 februari voor hurghada we weten nog niet wat we moeten

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-11 15:59

Haha dan hadden we dus waarschijnlijk bij elkaar in het vliegtuig gezeten! Das ook toevallig!
Maar ik baal er wel heel erg van!

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-11 16:37

wij zouden vanuit duitsland vliegen. waarschijnlijk gaan we ook annuleren en gaan we op wintersport in oostenrijk . Maar vind het ook echt vreselijk jammer zou de eerste keer dat we met het hele gezin zouden gaan vliegen maargoed als we niet gaan gaan we volgend jaar

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 08:45

Iemand anders nog ideeen?

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 17:29

wij gaan nu waarschijnlijk op wintersport naar oostenrijk ook echt mega gaaf maar wel heel wat anders _O-

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-02-11 18:37

Haha ja dat is wel heel wat anders ja!
Ik had al een nieuwe bikini, slippers en wat nieuwe kleren gekocht voor daar haha!

Mintgroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 18:58

Wil je nog wel naar buiten Nederland gaan? Anders kan je ook een midweekje naar een vakantiepark gaan of lekker een hotelletje ergens pikken

Zira1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-11 19:11

ach ja het is wel heel wat anders maar ook mega vet