Hoi bokkers
Een paar maanden geleden hebben mijn vriend en ik een vakantie naar Egypte geboekt. We zouden 19 februari vertrekken en hadden als rede eigenlijk een beetje als afsluiting van een periode waarin ik mijn rug had gebroken, hierna zal ik weer gewoon alles moeten kunnen enzo, daarom wouden we heel graag nog even weg om alles af te sluiten.
Nu was het natuurlijk zowiezo al spannend of de vakantie wel door kon gaan door alle toestanden, maar omdat mijn vriend eind vorige week zijn hak heeft gebroken, hebben we de vakantie moeten annulleren.. Heel erg jammer natuurlijk, maar het is niet anders en we zullen het een andere keer inhalen.
Nu willen we toch niet stil zitten in de voorjaarsvakantie, maar we weten eigenlijk niet echt wat we moeten doen.
Een vakantie gaat het dus niet worden en iets actiefs ook niet omdat mijn vriend in t gips zit en ik met me rug nog aan t herstellen ben.
Heeft iemand een leuk idee voor een (paar) dag(en) weg of ergens heen te gaan? Misschien weet iemand wel wat leuke dingen te doen zodat we toch niet helemaal ongemerkt de vakantie voorbij laten gaan!