Net heb ik even zitten googlen, maar vond niet echt wat duidelijks. Dus vandaar hier de oproep! Wie weet er een luxe huisje op Terschelling?
We hebben graag: Plaats voor minimaal 5 personen (2 volwassenen en 3 of vier kinderen) Een luxe badkamer Goed schoon Centraal gelegen
Nou verder weet ik eigenlijk eventjes niets, maar we zijn gewoon op zoek naar een weekje fijn op Terschelling verblijven, in een luxe huis, die je van alle gemakken voor ziet!
Nou het liefst gewoon sauna, maar een ruim bad is ook voldoende. Mooie keuken, gewoon dat mijn ouders helemaal tot rust kunnen komen, in een prachtig huis ofzo!
Op west-terschelling is een soort van camping met bungalows.. wij hadden een huis met 3 slaapkamers en met een sauna.. verder mooi keukentje en er was ook nog een bad
WillemYntJee
Geplaatst: 30-01-11 19:09
Zoek eens op t friese hos in Hoorn en de appartementenboederij van Hessel van der Kooij is ook een optie, West end heet dat (maar is meer voor grotere groepen volgens mij). Of een van de huizen van jaap bos maar weet niet of die ook in de openbare verhuur zijn of alleen via via.
Hoorn is dan wel niet heel centraal gelegen, maar wel heeerlijk rustig!
Roomsch
Geplaatst door de TopicStarter: 30-01-11 23:45
nynke1995 schreef:
Op west-terschelling is een soort van camping met bungalows.. wij hadden een huis met 3 slaapkamers en met een sauna.. verder mooi keukentje en er was ook nog een bad