Juist omdat deze landen nog niet (overal) overstelpt zijn door toerisme, willen we die kant van Europa gehad hebben

Zeker is dat het om ongeveer 3 weken gaat, met een dieselauto gevuld met tent en kampeerbenodigdheden. Op dit moment heb ik een leuke route uitgestippeld die er in grote lijnen als volgt uit ziet:
Rotterdam - Praag - Wenen - Bratislava - Boedapest - Balatonmeer - Ljubljana - Bled - Rotterdam
Ik heb me al door dit [BEU] Oost-Europa: wat moet ik zien (interrailen)? topic laten inspireren, maar daar komt toch ook Zuid-oost Europa aan bod en gaat het vooral om treinreizen, wat toch een andere insteek is

Ik ben op zoek naar ervaringen met deze landen, steden en manier van reizen. We zijn flexibel en willen niet teveel vast zitten aan een strakke planning. Een mix tussen relaxen, cultuur en natuurschoon is ideaal en denken we ook zeker te vinden met deze reis. Daarom hebben we bewust gekozen voor het Balatonmeer en het meer bij Bled, maar mooie uitstapjes op onze route zijn absoluut welkom, we rijden er graag voor om of blijven er iets langer voor hangen