ik ben van plan een reis te boeken via sunweb, daar de prijzen zeer scherp zijn! Ik heb nog nooit via internet een reis geboekt. Ik heb dat steeds via een bureau laten doen. Hebben jullie ook al een reis online geboekt? Is dat te vertrouwen? Hoe moet je betalen? Waar kan je je papieren gaan halen? Zijn er op reis dan ook hostesses aanwezig van Sunweb?
Ik zou graag jullie meningen daarover eens horen...
Is heel goed te doen hoor, gewoon de bordjes op de site volgen, zowel wat boeken als betalen betreft. Je reispapieren worden thuis gestuurd (tenzij je heel kort van te voren boekt, dan kan het wel eens zijn dat je ze op het vliegveld krijgt). Verder merk je tijdens de vakantie geen verschil tussen via een reisbureau boeken of online boeken wat betreft organisatie (dus als er standaard met een hostess wordt gewerkt, is die er nu ook).
inderdaad, goede ervaringen met sunweb betalen kan gewoon via internetbankieren, je krijgt een factuur per mail of post, net wat je zelf aangeeft
Laura82
Geplaatst: 25-01-11 18:07
Hele goede ervaringen met sunweb, boeken is heel simpel en wijst zich vanzelf. Er is op alle lokaties een hostess aanwezig, en die kunnen je echt met heel veel helpen!