Werkvakantie buitenland/eventueel binnenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tamadine

Werkvakantie buitenland/eventueel binnenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-01-11 20:13

Hallo allemaal,

Ivm plotselinge aankoop van een eigen paard heb ik dit jaar helaas niet de financien om met vriendlief op vakantie te gaan.

Toch zou ik graag even 1 of 2 weken van huis weg willen as zomer. Dit kan ergens liggen tussen mei t/m september.

Heeft er iemand misschien tips? En zelf ervaringen?

Mvg Mara

Marja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-11 20:26

Wat voor werk en welk land heeft je interesse?
Wij kunnen het hele seizoen weer werkende vakantiegangers gebruiken. We bieden geen loon, maar kost en inwoning voor enkele uren werk per dag. Daar staat tegenover dat je meer dan genoeg vrije tijd hebt om van de omgeving te genieten.

We runnen een kleinschalige luxe bed & breakfast (+drankjes en lunches op het terras en diners 's avonds) in de spaanse pyreneeen (www.casaabadia.com), enkele webwinkels (zie oa onderschrift) en hebben een zoontje van 2. Verder geef ik hier paardrijles en begeleid ritten/bergtochten te paard als het zo uitkomt.

Isabelle877

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-11 20:55

Ik heb zojuist een week werkvakantie in Zuid-Spanje doorgebracht. Ik heb vrijwilligerswerk gedaan in een asiel, was erg leuk, misschien is dat wat? Het ligt in een vakantiegebied, vlakbij strand en leuke witte dorpjes in de buurt.
PB maar als je meer info wilt.

Apollo

Re: Werkvakantie buitenland/eventueel binnenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-11 11:36