Hoi!
Ik ben op zoek naar een leuke vakantie voor mij en mijn vriend. We vinden het allebei leuk om leuke plekjes te gaan bezoeken en dus veel dingen te zien. Ik hou echt van die leuke stadjes en haventjes met leuke terrasjes
Ik hou dan juist weer niet van massatoerisme. Nu is het probleem.. Ik haal hopelijk deze week mijn rijbewijs, maar dan voldoe ik nog niet aan de eisen voor het huren van een auto (bij veel autoverhuurders).. Mijn vriend is nog net geen 21 als wij op vakantie willen en voldoet bij veel verhuurbedrijven dus ook niet aan de eisen.. Ik heb ook geen zin in georganiseerde excursies en all-inclusive hotels.. Het liefst een appartementje of een huisje. Vorig jaar zijn we simpel (en leuk!) naar Centerparcs gegaan, maar nu willen we toch wel naar het buitenland...
Weet iemand misschien een land/eiland die aan mijn eisen voldoet? Met dus veel leuke plekjes in de buurt die te voet/per fiets/bus te bereiken zijn 
Ik wilde eigenlijk naar Frankrijk, maar ik denk dat ik dan nog niet echt voldoende rijervaring heb om zelf daarheen te rijden