We gaan 10 dagen all inclusive naar Hurghada, waar we een hotel hebben met een heeel water park!
Was benieuwd of er nog meer mensen gaan, wel grappig als je Nederlandse mensen tegenkomt.
Wij gaan overigens 14 april!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Juist bij All-inclusive heb je veel Russen, je zult van zelf wel zien waarom![]()
Ik vond het erg leuk, maar ik zou het niet weer doenIk was het jaar daarvoor met de Nijl-cruise gegaan, dat was echt 10x leuker en interesanter. je bezoekt dan tempels etc, was toen in Luxor begonnen en naar Aswan en Etvu gegaan met een cruise ship over de Nijl. En het kost geen drol
Dat was echt een hele belevenis
ik vind eigenlijk als je naar Egypte gaat ook echt iets van Egypte moet zien
zal een paar foto's laten zienzijn allemaal met een compactje gemaakt, had toen nog geen spiegelreflex
Brittol schreef:Even een oud topic omhooghalen, mijn excuses hiervoor. Maar aangezien mij dit een redelijk 'centraal' topic leek over Egypte besloot ik hier maar te reageren
Wij zitten te twijfelen over Egypte als vakantiebestemming voor 2011, dus zijn we ook al wat hotels aan het rond zoeken.
Nu zitten wij te twijfelen tussen Hotel Sonesta Pharaoh en Grand Plaza hotel.
Heeft iemand ervaringen met 1 van deze 2?
Of heeft iemand nog een andere suggestie voor een goed hotel. We willen graag in het gebied van Hurghada zitten
Hoop dat iemand me verder kan helpen!