Schotland 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Meraki

Schotland 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 21:48

Schotland 2011 !

Ik ben op zoek naar mensen die naar Schotland zijn geweest :) Mijn vader en ik hebben het idee om met z'n tweeën naar Schotland te gaan om daar rond te trekken voor een week á anderhalve week.

Nou vroeg ik me dus af, zijn er meer mensen die naar Schotland zijn geweest en ongeveer hetzelfde hebben gedaan? Wat zijn aanraders om te overnachten? .. het liefst zo goedkoop mogelijk :o

Goof

Re: Schotland 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:52

Yes, ben twee jaar terug 10 dagen door Schotland wezen trekken. Auto gehuurd, 's ochtends verzinnen welke kant we op gingen rijden en 's avonds stranden in een plaatsje waar we een B&B zochten. Goed te doen, er is overal slaapplek en het is allemaal redelijk betaalbaar ook.

Er zijn overigens al diverse topics over Schotland op bokt ;)

Narya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 21:52

Ja, ikke! :D
Ben je van plan met of zonder auto te gaan? Openbaar vervoer is soms best dramatisch, zeker op de eilandjes. Daar schijnt liften wel veilig te zijn, maar dat mocht ik van mijn overbezorgde ouders niet :+ Busvervoer tussen de grote steden op tijd boeken kan wél heel voordelig zijn. Als je zo goedkoop mogelijk wilt overnachten zou ik zeggen, ga op zoek naar hostels of B&B's. In best een aardig aantal hostels kwam ik ook gezinnen of iets oudere mensen tegen.