Kortom; wie heeft zoiets wel eens gedaan, hoe kwam je er terecht? Hoe was het? Wat moet ik wel doen, wat moet ik niet doen?
Alvast bedankt
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
. 
. Ik ben in Polen, Italië en Roemenië geweest, telkens 3/4weken... Italië & Roemenië was met kindjes, Polen met paarden
. Als je vragen hebt, stel gerust!
DD ben jij ondertussen al (weg)geweest of staat het nog op de planning? Kristie schreef:BedanktDD ben jij ondertussen al (weg)geweest of staat het nog op de planning?

Armaris schreef:lijkt me ook wel gaaf om te doen maar..ik heb nu zo geen goede kennis van het engels en dat vragen ze erg veel. Ik kan alleen schoolengels, is dat voldoende voor me?
. Kindjes in Roemenië spreken bijvoorbeeld ook geen Engels, maar met handen en voeten, hebben wij daar wel heel veel kindjes heel lang kunnen amuseren
.Een weeshuis opknappen/verbouwen/schilderen, daar heb je ook helemaal geen vergevorderd Engels voor nodig. Het is dus echt wel afhankelijk van wat je wil gaan doen... Ik moet wel zeggen, het maakt het wel interessanter, als je echt kan communiceren met de mensen waar je gaat helpen. Dan krijg je ook de verhalen achter de situatie te horen...
. De eerste twee dagen is het moeilijk, de laatste dagen moet je jezelf al gaan afvragen hoe dat het nu toch net kwam dat je dacht dat je engels slecht was... Kristie schreef:Zeker gaaf Fenn! Hoe ben je er terecht gekomen? Hoe heb je het geregeld? Wat heeft het je gekost en zo?
Kristie schreef:Fenn ik ben errug benieuwd naar je PB, alvast bedankt voor je moeite![]()
Tantjeh jij bent zeer ervaren ondertussen! Wat is je leukste ervaring?

Ik ben morgen vrij dus ga dan even reageren.
?