Ik ga met mijn vriend naar Gran Canaria naar hotel Escorial!
Zijn er nog dingen die we écht moeten doen?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

aronneke schreef:Ben je er al wel eens geweest? Je moet zeker naar het Palmitos Park gaan!!
aronneke schreef:Ligt er aan hoe oud ze zijn, op Gran Canaria geldt een leeftijd van minimaal 23 of 24 om een auto te huren als ik me niet vergis..

GP60 schreef:Nee ik ben er nog nooit geweest mijn vriend echter wel! Hotel licht in Playa del ingles.
Dit is het hotel: http://www.zoover.nl/spanje/gran-canari ... rial/hotel
). Je ziet duidelijk verschillen in hotels en nationaliteiten die er komen. Zo zaten in het eerste hotel meer Nederlanders. Niet dat ik zo chauvenistisch ben, maar op vakantie vind ik het toch een wat fijner volkje dan Duitsers of Engelsen. 

ik vond het zonde van me geld. Boot tocht hebben wij ook gedaan. Alleen hebben wij geen dolfijnen gezien... 
Overigens konden wij bij de excursieleiding een 2e trip krijgen indien we geen dolfijnen zouden zien. Soort garantie dus

.
. Maarja, sommige mensen zijn ook mierenne*kers. Kom over het algemeen toch alleen om te slapen, voor de rest liggen we op het strand
. 

Iris82 schreef:Wij hebben toen dolfijnen en walvissen gezien.
Eugenia Victoria is ook het hotel waar mijn schoonouders al een paar keer geweest zijn, zijn er ook erg enthousiast over.