Je raadt het al, ik vlieg met Arke
Hoe ervaren jullie lange vluchten met Arke?
Kun je bijvoorbeeld je plek kiezen zonder bij te betalen?
Zijn er leuke films etc of kosten alle extra;s geld?
Ik ben benieuwd!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Drinken stond ergens op een tray, daar mocht je het onbeperkt vanaf pakken. En ik kan me herinneren dat het eten bij mij heel raar was geregeld. Ik vloog om 10.30u 's ochtends en we kregen eerst diner, en een snack en daarna heeel lang niets. Je kon ook geen eten kopen in dat vliegtuig, dat vond ik ook raar :S (Gelukkig heb ik zelf altijd wat eten en drinken in mijn tas en daar was ik toen echt blij mee).

Daarna geen vertraging meer gehad en een rustige vlucht gehad.
Ik moet zeggen dat ik ook niet zo zeikerig ben en dat ik allang blij ben als ik veilig van A naar B kom. Als je echt luxe wilt kun je beter met KLM gaan, dat is een ding dat zeker is. Mareska schreef:Als je echt luxe wilt kun je beter met KLM gaan, dat is een ding dat zeker is.

. Toen we vroegen wanneer wel werd er bot gezegd: pas als iedereen is geplaatst en er ergens nog plek is, misschien over 2 dagen, zoek het maar uit, had je maar moeten bellen (was gedaan!!!) en we werden aan ons lot overgelaten. Ze kwam gewoon niet meer en we konden alles zelf uitzoeken. We hebben toen contact gezocht met het reisbureau van Arke en even gezegd dat wij zo niet behandeld willen worden enz, enz. Ze was gewoon ronduit heel bot en kortaf
.
.
Faringo schreef:Vorig jaar met Arke naar de Dominicaanse Republiek gevlogen. Geen vertragingen, eten redelijk. Wat ik wel slecht vind is dat je entertainment moet huren en dat dit heen en terug exact hetzelfde is.
Geen slechte ervaring met Arke, maar vind de service een stuk minder als bijvoorbeeld die van diverse Amerikaanse maatschappijen.