Hof van Saksen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Brittol

Hof van Saksen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-11 22:09

Hallo!

In het voorjaar gaan we met een groep van 20 man in 2 grote boerderijen in het Hof van Saksen zitten.
Ben er zelf nog nooit geweest, dus ben erg benieuwd hoe het is daar.
Is iemand hier ooit eens geweest en wat vonden jullie ervan?
Heb al wel even op de site gekeken, maar krijg daar niet zo'n hele goede impressie.
Ben benieuwd! :)

Groetjes,
Britt

Odysseus

Re: Hof van Saksen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:34

Te duur voor wat je krijgt :)

Wij zijn er geweest, we hadden zo'n luxe boerderijtje met 4 personen. Het was er kil, heel sober (lees: goedkoop) ingericht en vies (spaghettisaus zat nog aan de muur bijv.).
We hebben dan ook een klacht ingediend en kregen een bon van (jaja!) 20,- euro. :')

De restaurants zijn wel echt top en in het zwembad kan je je ook zeker vermaken, maar de huisjes zijn echt niet zo luxe als dat ze willen voorkomen.
De whirlpool was wel leuk en de sauna ook, maar de Centre Parcs VIP huisjes (die even duur zijn als Hof v Saksen) zijn luxer. Mooie kamers, sfeervol ingericht en bijv. 2 badkamers en in de slaapkamers ook flatscreens aan de muur e.d.

Irmy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 19:57

Ik ben er met mijn gezin geweest, vond het wel leuk daar.
Bij ons was het zeer netjes binnen in het huisje, bij de receptie zag alles er heel chique uit enzo.
Zwembad is gewoon simpel, net als de huisjes. Wij hadden er een nette sauna bij zitten.
Weet natuurlijk niet hoe het grote huis er uit ziet, maar over het park algemeen ben ik wel tevreden! Het is ook mooi gelegen.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:41

Wij zijn er twee keer geweest. Voordat het park werd gerenoveerd en daarna.

Eerste keer hebben we ons prima vermaakt, je kon gezellig 's avonds aan de bar zitten en ons boerderijtje was netjes schoon. Tweede keer zaten we in een ander huisje (geloof particulier?) en hadden we beschikking over het nieuwe centrum. Het zwembad is leuk, maar niet om de hele dag te zijn. Eten is er wel goed, maar er is vrij weinig te doen. Deze twee keren waren voor mij voldoende, zou niet snel nog een keer boeken. :)

Krips

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:45

Ik ben er ook geweest omdat het toen een aanbieding was :P Wij waren met zijn tweeën. Ik vond het ontzettend tegen vallen eerlijk gezegd. De huisjes staan ontzettend dicht op elkaar. Het is één groot grasveld en daar staat alles op. Bestwel kil en leeg dus, zoals al gezegd werd. Er is dan één groot complex en daar kun je eten en zwemmen enzo. Maar ook dit vind ik eigenlijk niet echt sfeervol. Het is allemaal een beetje nep-chique. Ik vond het zwembad zelf wel erg leuk, maar ook niet echt bijzonder. Ik vind het veeel minder dan bijvoorbeeld centerparks. Ik vond de huisjes wel aardig ingericht, maar ook niet bijzonder. Wij zijn wel geweest toen het slecht weer was, misschien dat dat het wel killer gemaakt heeft.

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-11 12:47

Denk het niet hoor, Krips. :)
De eerste keer dat wij geweest zijn was het heel erg slecht weer, tweede keer prachtig, maar toch vond ik het de eerste keer wel leuker. Er is gewoon te weinig te doen, zit liever in Centerparcs.