Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
In de stad zelf was het wel wat gevaarlijk, zolang je bij elkaar blijft en geen donkere/lege straatjes in gaat wat je hier in nl ook niet zou doen komt het allemaal wel goed
Wat ons toen wel werd aangeraden is geen dure sierraden dragen, dus gouden ringen of oorbellen. En het hotel was best streng beveiligd maar daar merkte je tijdens het verblijf eigenlijk niets van. Voor foto's stuur maar even een pb
Neonlight schreef:Dat het gevaarlijk is heb ik niets van gemerkt. Zolang je maar niet in de buiten/sloppenwijken komt, maar om daar te komen moet je echt wel een eind uit de richting gaan.
!
, ik zou zelf zo weer terug gaan als mijn portemonnee zou meewerken!!!
!! Mocht je nog een excursie willen gaan doen, bijv. buggyrijden, dagje naar natal (onderweg een leuk oud mannetje en vrouwtje bezoeken en in hun prachtige tuin met fruit kijken), pb me even, dan stuur ik de gegevens van die Nederlandse jongen. Is echt de moeite waard!
!! Wij zijn diverse keren op verschillende plekken gaan kijken, maar niks gezien. Mensen zijn idd erg vriendelijk. Waar zit je als ik vragen mag? Naast het 'bungalowpark in Pipa', kom even niet op de naam, zit een Restaurant met veel groen, en voorin een winkeltje. Is erg lekker eten daar! En heb je het dolfijnenbusje al ondekt? Wat ook de moeite waard is, is het resort in Pipa. Je moet geloof ik omgerekend 15 euro uitgeven daar om te mogen zijn, aan eten, drinken, massage enz. Tis echt prachtig om daar een (mid)dag te verblijven!
.