texel 2011

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

plutolover

texel 2011

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-11 23:21

Een vriendin en ik willen graag naar texel op vakantie. Nu zijn we dus op zoek naar een camping waar je eventueel een caravan/apartement kan huren. Maar waar ook veel jongeren komen van rond de 18 tmt 25+

Wie is er wel eens op texel op vakantie geweest. en waar zat jij? en hoe vond je er van?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-11 23:24

Omg texel is zooooo vet! :D
maar ik weet niet waar je dan kan blijven.
zoeizo kogerstrand ofzo als ik het goed schrijf, maar dan heb je geloof ik tenten.

Ik zat altijd met me ouders op een camping maar daar mogen geen groepen jongeren komen, maar je kan het proberen
Is altijd heel gezellig, je hebt ook sporthal daar zitten en daar zaten we ook vaak savonds met ze alle nog even gezellig te kletsen enzo
Camping Dennenoord in den burg, ben je opzich ook zo stukje fietsen in de koog en daar kan je weer heel erg leuk uitgaan!

edit: zie net dat je met ze 2e gaat, die camping vond ik altijd erg gezellig! heb je viletta's of huisjes, wij zaten altijd in viiletta achter sportveld !

mbkaatje

Re: texel 2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:16

Leuk eiland hoor, Texel. In de omgeving van De Koog is het voor jongeren het leukst. Een van mijn eerste weekendjes weg was ook naar Texel (met een hele groep), in De Koog. Erg gezellig.

Ik weet niet meer op wat voor camping wij zaten, maar ik dacht deze: http://www.texelcampings.nl

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:17

Ik kijk ook even mee !
Veel is namelijk 16+ en geen 18+ :P

mbkaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-11 11:31

Op www.texelnet.nl is ook veel te vinden.

Verder heb ik er geen ervaring mee. Maar zoals ik al zei is De Koog wel the place to be voor jongeren vooral.

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-11 00:29

Ik heb geen ervaringen met campingen op Texel maar als je sávond uit wil of iets in die richting moet je er voor zorgen dat je niet al te ver bij de koog slaap.

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-11 22:05

een paar jaar geleden stond ik met mijn ex op de camping in de koog, toen was ik ook 18 +
Was gezellig, je loopt zo de Koog in (ik stond op die duincamping), zo het strand op, ideale plek dus.
een aanrader!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-11 18:42

Texel is echt super :D
ik wil volgend jaar naar texel der is toch een jongeren camping bij die strand ? en nog een gewoone camping zeg maar maar daar mogen jongeren toch niet komen?

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:16

Chantaliiejj schreef:
Texel is echt super :D
ik wil volgend jaar naar texel der is toch een jongeren camping bij die strand ? en nog een gewoone camping zeg maar maar daar mogen jongeren toch niet komen?

Kogerstrand daar slaap je in de duinen erg mooi, en kan je zo de koog in uitgaan!

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:29

Ik hoor veel slechte verhalen over die hele lange camping bij het strand op texel dat er veel word gestolen dat ze tenten slopen dat de beheerders onvriendelijk zijn dat de wc´s en douche´s vies zijn klopt dat

Happie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:33

Chantaliiejj schreef:
Ik hoor veel slechte verhalen over die hele lange camping bij het strand op texel dat er veel word gestolen dat ze tenten slopen dat de beheerders onvriendelijk zijn dat de wc´s en douche´s vies zijn klopt dat

Was die camping ook niet in red mijn vakantie?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-11 20:34

Happie schreef:
Chantaliiejj schreef:

Was die camping ook niet in red mijn vakantie?

ja volgens mij wel weet niet meer zeker ..

Miesjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 01:19

nog nooit mensen gehoord waar iets gestolen was, maar dat risico heb je zoiezo als je in tenten slaapt.
En een vriendin van me moeder heeft daar ook gestaan met tent met haar man en kinderen, die hebben het ook heel erg leuk gehad..

_Jolien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-11 17:24

Chantaliiejj schreef:

ik heb er dus wel goede ervaringen mee, maar dat was ook iets van 5 jaar geleden...

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:00

Ik loop van 25April t/m 10Juli stage op camping Kogerstrand in de Koog :) Prachtig daar, ben er vaker op vakantie geweest. Tussen 2 rijen duinen, met jongerencamping, en als je een rij duinen oversteekt zit je in de Koog, waar je super goed uit kan gaan! :)

Amethyst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 00:02

Chantaliiejj schreef:

Nog nooit problemen gehad daar, vind het personeel ook erg vriendelijk :) Maar is toch zo, als er dan 1 iemand een slechte ervaring heeft, wordt het al gauw afgestempeld als 'slechte camping' :) Maar probeer het te relativeren, 1 slechte ervaring, tegenover tientallen goede :)

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-11 15:45

maar als die camping in Red mijn vakantie komt denk ik wel van ... jaa ? ik kom dan wel an 5 jaar op texel en er komen altijd super veel mensen bij die camping dus ik weet het niet hoor .. het ken veranderd zijn hoor