Heb je al een idee waar in Spanje je op vakantie wilt?
Ik ben in juni 2009 naar Lloret de Mar geweest met 2 vriendinnen. Wij zaten in Appartementen Condado, heel mooi appartement, dakterras met jacuzzi en zwembad, helemaal top. Enige nadeel was dat we buiten het centrum zaten en minimaal 2 keer per dag meer dan een km op en neer moesten lopen. Wel goed voor de lijn!
Qua uitgaan is het daar super, veel uitgaansgelegenheden.
Maar wij zaten in het laagseizoen, dan is het er natuurlijk nog een stuk rustiger, en ik heb van veel mensen gehoord dat Lloret in het hoogseizoen een gekkenhuis is. Te druk, veel dronken mensen, veel vechtpartijen.. Ik weet niet of het zo is hoor, ik kan er zelf niet over oordelen.
Blanes schijnt ook erg leuk te zijn. Mijn vriend is daar afgelopen zomer met vrienden geweest. Er schijnt een hele relaxe sfeer te hangen, veel Nederlanders, ook vette uitgaansgelegenheden. Een soort van rustigere variant van Lloret.
Als je in Spanje op vakantie gaat, waar dan ook, dan zou ik niet met de bus gaan. Dat heb ik destijds wel gedaan toen we naar Lloret gingen en ik vond het echt een hel. Minimaal 20 uur in een drukke bus zitten, niet kunnen slapen doordat je niet lekker zit en doordat er mensen lopen te schreeuwen.. Nee, dat nooit meer voor mij. Een busreis is wel goedkoper dan een vliegreis, maar die extra centen heb ik er zeker voor over