naast een citytrip wil ik ook nog +- een weekje naar Malta, Samos of Zakynthos.
Zijn hier ervaringen mee? Wat zijn aan of juist afraders?
Brand los!
Gr Janneke
unamie
Geplaatst: 28-12-10 12:59
Zakynthos is een aanrader Geweldig mooie witte zandstranden De blauwe grotten het scheepswrak In Mei/Juni heb je daar ook veel grote zeeschilpadden die aan land eieren komen leggen Die worden streng bewaakt door wachters..
Wij zijn paar jaar geleden ongeveer 10 dagen op Samos geweest, was erg leuk! Busexcursie gedaan, Quad gehuurd, autootje gehuurd en eiland mee rondgereden, boottrip gemaakt. Het is klein eilandje maar erg gezellig! Eten etc. is er heel leuk en lekker aardige bevolking en weekje - 10 dagen is idd lang genoeg En qua toerisme viel het ons ook ontzettend mee (in hoogseizoen).
Anoniem
Geplaatst: 04-01-11 11:18
Wat ik heb vernomen van mijn Broertje is Malta niet zo mooi als het doet lijken. Zij hadden alleen kiezelstranden etc..
Malta heeft inderdaad vooral kiezelstranden. Je hebt wel een zandstrand op Gozo, maar dat is in de zomer niet om uit te houden (plus dat bussen niet in de buurt stoppen en taxi's reteduur zijn). Er zijn wel leuke excursies te doen (als je niet zeeziek wordt ), bijvoorbeeld naar de Fungus Rock of Azure Window. Zakynthos ben ik heeeel lang geleden geweest, dat is wel een aanrader, ook vanwege excursies (zeeschildpadden kijken).
Bedankt voor de tips! Op Malta zitten bekenden, dus naar vervoer hoeven we niet echt te kijken. Ook wil ik niet in het hoofdseizoen, wrs is het hier dan ook lekker weer.
Ben vorig jaar naar Samos geweest en ik vond het echt een super mooi eiland...wil echt weer terug. Echt stappen is het er niet, maar het is wel gezellig, leuke Griekse cultuur en genoeg te doen.
maaike2800
Geplaatst: 21-01-11 00:14
ben op malta geweest, vond de kiezelstranden juist fijner voor het snorkelen, heerlijk jetskieen en pauzeren op gozo, heb me prima vermaakt. Je kan er geloof ik ook zwemmen met dolfijnen maar dat heb ik niet gedaan.
Ik ben op Zakynthos geweest afgelopen jaar! Echt prachtig hoor! vooral het Scheepswrak is echt geweldig! Het water is daar babyblauw echt super mooi Ook de excursie met de zee schildpadden is erg leuk, wij hebben wel een stuk of 10 gezien toen. De moeite waard