Last last minute naar de zon

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kaka

Last last minute naar de zon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 12:21

Ik heb genoeg van dat koude rotweer in Nederland _-:( en heb heel erg de behoefte aan een beetje zonneschijn om zowel de winterblues als teveel stress weg te werken. Nu kan ik eigenlijk alleen volgende week tussen werk en studie door een klein weekje vrij nemen en is er natuurlijk nergens meer een last minute te vinden die aan die eisen voldoet. Hotels die kamers vrij hebben kan ik meer dan voldoende vinden, maar vluchten zijn een uitdaging. Volgens mij heb ik zo'n beetje alle gangbare vakantie-aanbieders en vliegtuigmaatschappijen al gehad.

Misschien zijn er bokkers met briljante ideeën? Een reisaanbieder die bijna niemand kent, een vliegtuigmaatschappij die ik over het hoofd heb gezien, heel succesvolle ervaringen met naar het vliegveld gaan en daar een last-minute regelen...

Plaats van bestemming maakt me niet zo heel veel uit, maar liever niet verder dan de Canarische Eilanden of Marokko. Voor een keer ben ik totaal niet selectief in waar ik uit kom, of dat nu Tunesie, Turkije of Fuertaventura is. Als de zon er maar schijnt, het er warmer is dan 15 graden en ik niet al te veel hoef te ondernemen.

Wat betreft plaats van vertrek geef ik, vanwege woonplaats in het westen des lands, de voorkeur aan Schiphol, Rotterdam of Eindhoven.

Any thoughts?

Natasja__

Re: Last last minute naar de zon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:25

Ik snap je niet zo goed, was zijn je eisen dan? Toch alleen zon, volgende week, kamer+vlucht?
Daar is toch nog zat voor te vinden niet?

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 12:26

Niet met vertrekdatum dit weekend en aan het einde van de week terug :\ :n Of ik moet heel erg scheel zijn, hoewel we al 3 dagen aan het speuren zijn.

Ir111

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:28

Even naar het reisburo gaan, ik heb deze zomer zo veel ellende gehoord over online boeken. Mensen die uiteindelijk toch maar naar het reisburo gingen en daar direct konden boeken wat ze wilden, voor een hele normale prijs.

Tenminste, ik neem aan dat je zelf op inet aan t speuren bent gegaan en niet al 3 dagen op t reisburo zit. :D

Storm

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-10 12:30

Misschien kun je dan gewoon even bij het reisbureau binnenlopen.
Dit is een geliefde tijd om op vakantie te gaan, maar misschien is ergens een annulering die niet op de site vermeld staat. Zo heb ik ook een keer een lastminute kunnen boeken.
Succes en geniet van je vakantie!

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-10 12:31

* stuurt vriendje (dies wel vrij, ik bok op mijn werk idd, shame on me ~~}> ) naar reisbureau *

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 15:09

ey goed idee :brr: 8-) !!!

al wat gevonden? Ben 2 jaar terug ook last minute naar Gran Canaria gegaan eerste week van januari, en bij online boeken lukte het ook niet, toen even gebeld met de Neckermannlijn, en bleek er iid nog vlucht beschikbaar. Toen we 's nachts onze tickets op gingen halen bij de reisbalie op Schiphol bleek dat je daar ter plekke ook nog allerlei ultra last minutes kon boeken, geen ervaring mee, maar wel echt cheap ***

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-10 17:20

*\o/* *\o/* *\o/* Vrijdagochtend stappen we in het vliegtuig naar... Egypte!

Tim heeft gisteren bij het reisbureau er een reisje uit weten te knijpen :D

@ Joozz: totaaaal offtopic, maar hoest met Jos?
Laatst bijgewerkt door Kaka op 29-12-10 17:23, in het totaal 2 keer bewerkt

Natasja__

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 17:22

Leuk dat het gelukt is wat te vinden! :j Veel plezier.

joozz

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-10 18:50

mmmm dat zijn goede vooruitzichten 8-) oud en nieuw in de zon *D en een zee waarin je niet bevriest :9

Jos wil graag naar buiten, maar durf het met die gladdigheid niet aan nu. Ze houdt zich wel rustig op stal, probeer haar met hooi en poets en kriebelbeurtjes beetje bezig te houden.

Have fun in Egypte!!!