Villa Portugal

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisann__

Villa Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-10 16:01

Hallo Bokkers! :)

Wij gaan vanavond onze vakantie bespreken en misschien al boeken.
We willen met 6 mensen naar Albufeira - Portugal. En het lieft in een villa voor 2 weken.

Ik vroeg me af of er bokkers zijn met ervaringen met Albufeira, de villa's en het uitgaan daar.
En of jullie aanraders hebben qua villa's of een goede reisorganisatie.

Ik ben benieuwd. :)

Storm

Re: Villa Portugal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:42

Ik ben vorig jaar via Belvilla een geweldige villa in Frankrijk gehuurd, was voor 6 personen met een eigen zwembad. Ze hebben een goede duidelijke site en het is allemaal prima gegaan.
Je kunt er ook villa's in Portugal huren.
http://www.belvilla.nl/zoeken/?gclid=CK ... utput=json

Je zou zelf een ticket via www.ryanair.com kunnen boeken, als je dat flink op tijd doet, heb je er soms hele leuke aanbiedingen tussen zitten.

_Dune_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-10 17:15

Ik weet wel een villa voor je, maar dat is wel tussen Albufeira en Faro in, dus als je graag gaat stappen lijkt me dat niet echt een optie.
Via Ryanair kun je goedkope tickets boeken. Verder heeft D-reizen ook een afdeling op de site waar particulieren hun villa kunnen aanbieden. Misschien staat daar iets voor je bij?
Verder is het erg leuk om een auto te huren om de omgeving te bekijken. De echte leuke strandjes zijn namelijk niet bij Albufeira, maar juist daarbuiten. Mocht je daar tips over willen hebben, dan hoor ik het wel!
Qua stappen, er zit daar een tentje die vaak live muziek heeft met een mooie soort van lounge tuin. Erg leuk! Ik weet alleen niet meer hoe het heet...
Mocht je nog willen paardrijden, volgens mij zit er tussen Albufeira en Quarteira een manege die ook buitenritten maakt. Het zit in ieder geval vlakbij de internationale school. Strandritten zul je niet kunnen maken, volgens mij mag je daar nergens te paard het strand op. Althans, niet in het hoogseizoen.

Overigens hebben wij ook eens een keer met vrienden een villa gehuurd via belvilla, en dat is erg goed bevallen!