Griekenland of toch Bulgarije/Hongarije???

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Griekenland of toch Bulgarije/Hongarije???

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 14:49

:wave:

Met al dit koude weer heb ik me weer gestort op de zomervakantie.
Valt me op dat er al veel geboekt is!! :oo

Dit jaar willen me vriend en ik, naja ik boek meestal me vriend vind 't wel best :+ naar Griekenland.
Ik ben er zelf nog nooit geweest, me vriend wel en die vind het geweldig daar..grote vleesliefhebber ;)
Nu heb ik zelf alleen geen idee welke richting we moeten zoeken, of misschien een ander land?!
We ondernemen niet veel op vakantie maar willen toch wel auto huur doen en wat excursies/tochtjes..niet full-time op het strand liggen bakken
Onze 'eisen':
- appartement, logies met zwembad
- nog beter een bungalow :D
- in een levendige buurt maar het hoef geen oh oh cherso te zijn :')
- Centrum en strand op loopafstand
- gezellig centrum met resteaurantjes en winkeltjes
- 10 dagen voor een normale prijs (rond de 650 euro pp max :) )
- is nog ? maar kans zit er in dat we met 6 personen gaan...

Ben benieuwd wat jullie aanraden :)

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-10 21:36

Griekenland is echt een aanrader!
Ik ben er met mijn ouders nu 3x geweest.
De eerste keer was naar Corfu, opzich wel een leuk eilandje.
De tweede keer gingen we eilandhoppen op de Cycladen, dat was echt een super vakantie!
We hebben Mykonos, Naxos en Santorini gehad. Alleen Mykonos is geen aanrader, het is vreselijk duur en een echt homo eiland (niet beledigend bedoel, daar staat het eiland bekend om)
Vorig jaar zijn we naar Kreta geweest, zo'n rondreis over heel Kreta zegmaar. Ben even de naam kwijt :+

Wij hebben trouwens Chersonnissos exprex overgeslagen.
Kreta is erg leuk! In Rethymnon hebben ze een prachtig zandstrand! De zee is echt fijn, gewoon strak zand ipv stenen (ik hou niet van stenen :o )
Wij zaten daar trouwens in een hotelletje, midden in de stad, maar toch heel rustig. Heel erg kleinschalig, maar een super hotel! Hele aardige mensen en een grote kamer.

Dus ik vind Griekenland een echte aanrader :)

ielsjj_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-11 15:22

Nouja als je een strand wil, heb je één plek in Hongarije, Balaton. Ander mag je nog lang zoeken :+
Wij wonen zelf in Hongarije, prettig land, alles gaat op zijn gemak en heerlijke mentaliteit van de mensen en vlees? Genoeg te krijgen!
Anders kun je bij ons wel terecht aankomende zomer, we hebben ook een appartement voor max. 6 personen. Super ingericht met (binnen)zwembad, waarvan de grote schuifdeuren open kunnen naar het grote terras! :o
Maar goed, geen strand of centrum op loop afstand, wel een aardig stadje op enkele minuten met de auto en we liggen tussen twee grote steden in met veel uitgaansmogelijkheden. Hongarije is opzich best een aanrader eens een keer wat anders dan strand en zee. :)

Voordeel daarnaast is dat je érg goedkoop uit eten kan hier en ik weet niet of je een natuur mens bent? Maar onze vrienden hebben hier heerlijk kunnen genieten!