Mijn vriendin komt volgend jaar terug van een jaar Canada. Zij is tegen die tijd 18, ik nog net 17.
We willen samen op vakantie in de zomer, voor een of twee weken ongeveer.
We zijn bepaald niet op zoek naar oh oh Cherso taferelen, dat is écht niet ons ding. Kroketjes/frikandelletjes eten bij Piet's friet in het buitenland om 7 uur 's ochtends terwijl we straalbezopen zijn zegmaar

We houden wél van feesten en uitgaan dus helemaal uitgestorven hoeft het ook weer niet te zijn! Maar gewoon niet te overdreven, gewoon relax, goede muziek, drankje erbij, maar wel veilig.
Echter; we houden ook van de nodige cultuur/natuur en de nodige rust! Stranden die overlopen van de toeristen, waar je amper nog merkt dat je in zee bent omdat het zooo vol is van de mensen, dat willen we dus niet.. We zijn overigens wél op zoek naar een beetje zon/zee/strand...
We willen ons ook een beetje veilig kunnen voelen.. Dus een veilig land is erg gewenst!
Het liefst overnachten we in een appartementje/hotelletje.
Verder houden we enorm van shoppen!
Erg belangrijk is de prijs, we moeten het zelf betalen en we zijn maar jong... Dus het moet echt wel betaalbaar zijn!
We wilden eigenlijk enorm graag naar Rome, waar ik jaren gewoond heb, maar de overnachtingen daar zijn immens duur...
Dan maar op zoek naar iets anders!
Suggesties?
*edit: we hebben dus geen rijbewijs

ik ben tegen die tijd nog 17 en mn vriendin is dan echt pas net 18 en net terug uit canada