nog meer mensen die zouden vliegen vandaag?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

elmiran

nog meer mensen die zouden vliegen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-10 22:29

Ik zou vandaag voor het eerst in m'n eentje gaan vliegen. Daarvoor heb ik nog maar 3x gevlogen. M'n moeder woont nu sinds 1 1/2 jaar in Spanje, en ik zou daar dus heen gaan met de feestdagen omdat ik geen zin heb om het alleen te vieren in Nederland. Normaal reis ik altijd met m'n zusje samen. Omdat zij al andere plannen had met haar vriend wilde ik het dit keer wel alleen proberen.

Eerst hebben we een hele enge rit gehad in de auto (naar Duitsland). Overal lagen sneeuw drempels, en dan zo dicht achter elkaar dat de auto begon te slingeren. Je moest ook door blijven rijden anders bleef de auto vast zitten in de sneeuw. Gelukkig was ik nog op tijd op het vliegveld aangekomen, om 6.00 zou ik het vliegtuig in gaan. Alleen stonden er binnen bij de gate overal rijen met mensen, en er stond geen informatie op het bord over vertragingen. Na een uur kregen we te horen dat we vertraging hadden tot 8.30. Half uur later werd dat veranderd naar 11.00. Weer en half uur later werden er een heleboel nummers omgeroepen. Toen wist ik eigenlijk al wel dat alles geannuleerd zou worden |(. Op dat moment was ik goed van slag ;( |( en ben ik snel weer richting ingang gelopen. Het was er erg druk, en ik was zo gesloopt door de stress dat ik een rustig hoekje heb opgezocht waar ik op de grond kon zitten. Ik heb er 5 uurtjes gezeten. Gelukkig kreeg ik al snel beter nieuws; dat m'n vlucht om geboekt is naar zondag. Dan maar hopen dat alles goed gaat.

heidiLOVER

Re: nog meer mensen die zouden vliegen vandaag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:34

He wat ontzettend balen dat het zo lang gaat duren en dan ben je nog wel in je eentje ook..
Ik kwam met de trein laatst op schiphol, omdat ik daar moest overstappen, moet normaal ook niet maarja dat krijg je met die sneeuw. Daar zag ik ook een hele hoop mensen die maar zaten te wachten en te wachten en heel wat geannuleerde/vertraagde vluchten. Het is 1 groot drama in europa :=

DyonS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-10 22:36

Erg vervelend dat het allemaal zo lang duurt ja.. Ik zou ook vorige week maandag met het vliegtuig richting Londen en dan naar Johannesburg vertrekken, helaas heeft de sneeuw het onmogelijk gemaakt.. Als alles goed is gaan we aankomende maandag vliegen en dan helaas een week korter..